استقرار نیروهای خدمات شهری در معابر منطقه۲۲ برای رفع آب‌ماندگی 
استقرار نیروهای خدمات شهری در معابر منطقه۲۲ برای رفع آب‌ماندگی 

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، محمدحسن فصیح اظهار کرد: تمامی نیروهای حوزه خدمات شهری از زمانی که سازمان هواشناسی وضعیت هشدار بارش باران صادر کرده در آماده باش کامل قرار دارند و تجهیزات و ماشین آلات نیز در برخی از نقاط منطقه مستقر […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، محمدحسن فصیح اظهار کرد: تمامی نیروهای حوزه خدمات شهری از زمانی که سازمان هواشناسی وضعیت هشدار بارش باران صادر کرده در آماده باش کامل قرار دارند و تجهیزات و ماشین آلات نیز در برخی از نقاط منطقه مستقر شده اند تا مانع از آب‌ماندگی و آب گرفتگی معابر محلی و بزرگراهی منطقه شوند.

سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲۲ افزود: سامانه فوریتی ۱۳۷ و ادوات و ماشین آلات خدمات شهری در میادین و چهارراه های اصلی منطقه حضور دارند تا جریان آب در انهار هدایت شود و مسدود شدن محوری صورت نگیرد.

فصیح همچنین از فراهم شدن چند هزار کیسه شن مخصوص با هدف پیشگیری از لغزندگی در معابر منطقه ۲۲ خبر داد و یادآور شد: به همت اداره خدمات شهری شهرداری منطقه و نواحی ۶ گانه چند هزار کیسه شن مخصوص در معابر اصلی و محله ای جایابی شده است تا در صورت بروز لغزندگی معابر مورد استفاده قرار گیرد. در حاشیه بزرگراه‌ها شامل آزادگان، شهید همدانی، شهید فهمیده و شهید حجازی کیسه‌های شن مخصوص با هدف پیشگیری از لغزندگی فراهم شده است.

وی افزود: ۵۴ کیلومتر محور بزرگراهی در منطقه۲۲ وجود دارد که نقاط گوناگون این محورها براساس نظر کارشناسان مورد جایابی کیسه های شن مخصوص قرار گرفته است.

انتهای پیام/