ارائه خدمات بهداشتی و درمانی گروه جهادی در محلات کم‌برخوردار منطقه۱۳
ارائه خدمات بهداشتی و درمانی گروه جهادی در محلات کم‌برخوردار منطقه۱۳

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار این منطقه گفت: موضوعات سلامت محور با اولویت محلات کم برخوردار در برنامه های سلامت ۱۴۰۲ از اقداماتی است که باعث می شود، مشکلات و دغدغه هایی سلامت جسم و روح در محله های […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار این منطقه گفت: موضوعات سلامت محور با اولویت محلات کم برخوردار در برنامه های سلامت ۱۴۰۲ از اقداماتی است که باعث می شود، مشکلات و دغدغه هایی سلامت جسم و روح در محله های کم برخوردار با اولویت و سرعت بیشتری کاهش یابد.

وی افزود: با حضور گروه‌های جهادی، شهروندان از خدمات تخصصی پزشکی مانند: ویزیت رایگان پزشک عمومی، دندانپزشکی، قلب، روانپزشکی، کودکان، مامایی، دندانپزشکی مشاوره تغذیه، فردی، قند خون و فشار خون بهره مند شدند.

شهردار منطقه ۱۳ اظهار داشت: این طرح به همت اداره سلامت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه۱۳، مرکز بهداشت شرق تهران و کمیته امداد امام خمینی (ره) اجرایی شد.

در این طرح که با هدف حمایت از قشرهای آسیب پذیر و محروم منطقه اجرایی شد، دکتر جمالیان رییس بیمارستان شهید لواسانی و فوق تخصص قلب و دکتر توفیقی متخصص داخلی بیمارستان شهید لواسانی نیز حضور داشتند.

حمید صاحب مدیر کل سلامت شهرداری تهران نیز به همراه مدیران اداره کل سلامت و فریدون فر رئیس مرکز بهداشت شرق با حضور در سرای محله صفا از نزدیک در جریان نحوه خدمات دهی در این طرح قرار گرفتند.

انتهای پیام/