اختصاص ۳۰ میلیارد تومان برای ساخت ۲ سالن ورزشی در جنوب قزوین
اختصاص ۳۰ میلیارد تومان برای ساخت ۲ سالن ورزشی در جنوب قزوین

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، علی فرمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین، از احداث دو سالن ورزشی در مناطق جنوبی قزوین با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان خبر داد و اظهار کرد: به منظور احداث دو سالن ورزشی با رویکرد مسجدمحور در بودجه سال آینده شهرداری قزوین ۳۰ میلیارد تومان اختصاص […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

علی فرمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین، از احداث دو سالن ورزشی در مناطق جنوبی قزوین با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان خبر داد و اظهار کرد: به منظور احداث دو سالن ورزشی با رویکرد مسجدمحور در بودجه سال آینده شهرداری قزوین ۳۰ میلیارد تومان اختصاص یافت.

وی افزود: با توجه به کمبود فضاهای ورزشی در نقاط کم‌برخوردار و جنوبی شهر قزوین احداث دو سالن ورزشی در این نقاط با رویکرد مسجدمحوری در بودجه سال آتی لحاظ شد، در این راستا احداث سالن ورزشی در منطقه راه‌آهن با موافقت اعضا به تصویب رسید و برای پروژه دیگر سالن ورزشی پس از مکان‌یابی در دستور کار قرار می‌گیرد.

رئیس پارلمان شهری قزوین ادامه داد: مبلغ ۳۰ میلیارد تومان اعتبار جهت احداث این دو سالن ورزشی با رویکرد مسجدمحوری در بودجه عمرانی سال آینده شهرداری قزوین در نظر گرفته شد.

فرمانی همچنین درباره تصویب طرح تکمیل ساختمان نیمه‌تمام شهرداری قزوین گفت: در حال حاضر ساختمان‌های پراکنده تحت مدیریت شهرداری و سازمان‌های مرتبط آن وجود دارد که با تکمیل این پروژه شاهد صرفه‌ج ویی در هزینه‌ها خواهیم بود.

وی تصریح کرد: در صورت تکمیل این پروژه در بسیاری از هزینه‌ها از جمله انرژی و نیروی انسانی، نگهبانی و… صرفه‌جویی خواهد شد؛ بر این اساس باید این موضوع در دستور کار شهرداری قرار گیرد، با تکمیل و بهره‌برداری از این ساختمان کنترل، مدیریت و بهره‌وری نیروی انسانی تسهیل خواهد شد.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین ادامه داد: ساختمان شهرداری مرکز واقع در بلوار شهید آیت‌الله مطهری یکی از اولویت‌های شهرداری است و ضرورت دارد به منظور تمرکز ساختمان‌های شهرداری و کاهش بسیاری از هزینه‌ها تکمیل آن در کوتاه‌ترین زمان صورت گیرد.