ورود افراد متخصص و متعهد به مدیریت شهری اهواز
ورود افراد متخصص و متعهد به مدیریت شهری اهواز
شهردار اهواز ابراز امیدواری کرد با ورود افراد متخصص و متعهد به شهر و مدیریت شهری، با همدلی اجزای حاکمیت مدیریت استان خوزستان و مدیریت شهری و حمایت دیگر افراد، ابعاد رشد و توسعه شهر و برنامه‌ها به ویژه پروژه‌های عمرانی به گونه‌ای اجرا شوند که مورد رضایت مردم باشد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر رضا امینی شهردار اهواز که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد اظهار کرد: متاسفانه به دلایل مختلف در اهواز، اجرای پروژه‌های عمرانی سرعت کافی و مطلوبی ندارد. بر اساس هماهنگی با اعضای شورای شهر و بازدید میدانی از مناطق مختلف، کاستی‌های متعددی مشاهده شد. در گذشته، شأن اهواز رعایت نشده است و شهر شرایط مطلوبی ندارد.

وی افزود: امیدوارم با ورود افراد متخصص و متعهد به شهر و مدیریت شهری، با همدلی اجزای حاکمیت مدیریت استان خوزستان و مدیریت شهری و حمایت دیگر افراد، ابعاد رشد و توسعه شهر و برنامه‌ها به ویژه پروژه‌های عمرانی به گونه‌ای اجرا شوند که مورد رضایت مردم باشد.

شهردار اهواز با اشاره به ارائه برنامه خود در خصوص پروژه‌های عمرانی به شورای شهر، گفت: در این برنامه، چالش‌هایی که گریبان‌گیر شهر شده است از جمله بحث آب‌های سطحی که مساله اساسی و فراگیر در سراسر کشور شده را سامان‌دهی خواهیم کرد تا با تامین منابع مالی از طریق مشارکت بخش خصوصی و منابع دولتی که تاکنون به عنوان مطالبات شهرداری اهواز مغفول مانده است، این کار با سرعت و کیفیت انجام شود.

وی گفت: پروژه‌های بزرگی مانند قطار شهری، تقاطع‌های غیر همسطح، میادین و ایستگاه‌های مختلف نیز پیش‌بینی شده است. پروژه‌هایی در خصوص سامان‌دهی حاشیه کارون و زیباسازی شهر که دچار خمودگی و نازیبایی شده است و مردم را آزار می‌دهد نیز در برنامه داریم.

امینی با تاکید بر لزوم نظافت و پیراستگی شهر افزود: با سرعت هر چه بیشتر با تیم کارشناسی این موارد را آغاز می‌کنیم و پیش می‌بریم تا رضایت‌مندی در مردم ایجاد شود.