اجرای ویژه‌برنامه های “ما قدردانیم” در منطقه۱۳
اجرای ویژه‌برنامه های “ما قدردانیم” در منطقه۱۳

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به‌ نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار این منطقه در خصوص ویژه برنامه های پویش ” ما قدردانیم” در منطقه گفت: محور پویش این هفته مربوط به قدردانی از همه زنان است که بدین منظور، برنامه هایی در قالب جشن، همایش […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به‌ نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار این منطقه در خصوص ویژه برنامه های پویش ” ما قدردانیم” در منطقه گفت: محور پویش این هفته مربوط به قدردانی از همه زنان است که بدین منظور، برنامه هایی در قالب جشن، همایش و مسابقات فرهنگی و ورزشی و تور های گردشی در محلات منطقه برگزار می شود.

وی افزود: ۱۲ جشن خانوادگی” قدردانیم” همراه با اجرای برنامه های شاد و متنوع در سرای محلات، مساجد و مجتمع های ورزشی کوثر و شهربانو  برگزار می شود.

به گفته شهردار منطقه۱۳، بازارچه «چقدر هنرمندیم» با عرضه محصولات بانوان سرپرست خانوار در هفته نکوداشت مقام مادر و زن برپا است.

محمد هادی علی احمدی اظهار داشت: ایستگاه های توزیع اقلام «قدردانیم» در معابر محوری  برپا شده و در قالب آن اقلام فرهنگی به بانوان اهدا می شود.

وی تصریح کرد: همچنین، از مادرانی که شهدای راه حق و فضیلت از دامان آنان رو به سوی شهادت گام برداشتند تا پرچم عزت، شرف و مردانگی برای همیشه در اهتزاز بماند، تقدیر می شود.

شهردارمنطقه۱۳، برگزاری مسابقه ورزشی و فرهنگی ویژه بانوان، تور های گردشگری، تقدیر از بانوان شاخص، نخبه، سرپرست خانوارهای کارآفرین، نمایشگاه کتاب و فضاسازی محیطی و مجازی از دیگر برنامه های منطقه۱۳ به مناسبت روز زن است.

انتهای پیام/