اجرای همزمان ۴۰ پروژه در شهرک خاوران/ تبدیل منطقه ۹ تبریز به کارگاه بزرگ عمرانی
اجرای همزمان ۴۰ پروژه در شهرک خاوران/ تبدیل منطقه ۹ تبریز به کارگاه بزرگ عمرانی

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۹ تبریز از اجرای همزمان ۴۰ پروژه بزرگ عمرانی در شهرک خاوران خبر داد. به گزارش شهریار، هادی بدری حامد اظهار کرد: خاوران به کارگاه و شهرک بزرگ عمرانی تبدیل شده که تکاپو برای شروع و به اتمام همزمان ۴۰ پروژه در این منطقه مشهود است. شهردار منطقه۹ با اشاره […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۹ تبریز از اجرای همزمان ۴۰ پروژه بزرگ عمرانی در شهرک خاوران خبر داد.

به گزارش شهریار، هادی بدری حامد اظهار کرد: خاوران به کارگاه و شهرک بزرگ عمرانی تبدیل شده که تکاپو برای شروع و به اتمام همزمان ۴۰ پروژه در این منطقه مشهود است.

شهردار منطقه۹ با اشاره به مساعدت ها و حمایت های ستودنی شهردار و شورای اسلامی شهر تبریز در جهت پیشبرد اهداف عمرانی و فرهنگی شهرک خاوران تصریح کرد: با عزم جدی و تلاش جهادی، مجموعه ی شهرداری منطقه۹، در جهت رشد، عمران و آبادانی شهرک مدرن خاوران، لحظه ای غافل نشده و بطور شبانه روزی در جهت آماده سازی و پیشرفت آن تلاش می کنیم.

بدری حامد، اهم پروژه های عمرانی در دست اقدام منطقه را از میان ۴۰ پروژه ی درحال اجرا برشمرده و خاطر نشان کرد: پروژه های درحال اجرای شهرک خاوران، پروژه هائی مهم و اثرگذار هستند که با هدف خدمت رسانی و افزایش رفاه حال شهروندان در حال انجام می باشند که از آن میان می توان به ۱۳ پروژه ی شاخص از جمله: تکمیل طرح شبدری بلوار شهدای غواص، شمع گذاری و تداوم پایه گذاری پل مهم خلعت پوشان، تکمیل نواقصات مرکز همایش های بین المللی، احداث سوله ی بحران، آسفالت اساسی معابر و محلات شهرک خاوران، احداث ساختمان جدید اداری معاونت فنی و عمرانی به همراه معاونت خدمات شهری و اجرایی، احداث خانه مادر و کودک، آماده سازی اراضی فاز یک، احداث پارک خانواده، تکمیل کانال فرامنطقه ای، احداث گلخانه، تلاش برای آماده سازی اراضی فاز ۲، اتصال فاضلاب خاوران به شبکه ی فاضلاب تبریز و… برشمرد.

وی افزود: با اتمام این پروژه ها، شاهد تحول بنیادین در چهره ی شهرک خاوران خواهیم بود.