اجرای عملیات ایمن‌سازی ۱۶ نقطه حادثه خیز منطقه ۲۲
اجرای عملیات ایمن‌سازی ۱۶ نقطه حادثه خیز منطقه ۲۲

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، مسعود نصرتی شهردار منطقه در این رابطه اظهار کرد: در آستانه ماه مهر و بازگشایی مدارس برنامه‌های گوناگونی در حوزه حمل و نقل جهت خدمات‌رسانی بیشتر و بهتر به شهروندان بخصوص دانش آموزان طراحی شده است. در همین راستا شناسایی و پایش […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، مسعود نصرتی شهردار منطقه در این رابطه اظهار کرد: در آستانه ماه مهر و بازگشایی مدارس برنامه‌های گوناگونی در حوزه حمل و نقل جهت خدمات‌رسانی بیشتر و بهتر به شهروندان بخصوص دانش آموزان طراحی شده است. در همین راستا شناسایی و پایش نقاط حادثه خیز منطقه توسط کارشناسان این معاونت در دستور کار قرار گرفت و عملیات ایمن‌سازی و هم‌سطح سازی معابر نیز در نقاط مختلف اجرایی شد.

وی یادآور شد: همچنین عملیات ایمن‌سازی، آشکارسازی و هم‌سطح سازی معابر، ایمن‌سازی تجهیزات ترافیکی نقاط پرتردد، بهسازی و مرمت مسیر و ایستگاه‌های خطوط حمل‌ونقل عمومی و ساماندهی پایانه‌های اتوبوس و تاکسی، نصب و مرمت انواع تجهیزات ترافیکی و خط کشی (محوری، عابر پیاده، مجازی و نوشتاری) از سوی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه۲۲ با هماهنگی پلیس راهور از جمله اقدامات اجرایی در طرح استقبال از مهر انجام شد.

انتهای پیام/