اجرای بهسازی و ارتقای کیفی معابر منطقه ۲۲ با صرف بیش از ۲ هزار تن آسفالت
اجرای بهسازی و ارتقای کیفی معابر منطقه ۲۲ با صرف بیش از ۲ هزار تن آسفالت

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، مسعود نصرتی با اشاره به اجرای عملیات روکش مکانیزه آسفالت معابر ارتباطی منطقه گفت: از آنجایی که تسهیل عبور و مرور شهروندان در سطح شهر، بازسازی و روکش آسفالت معابر از جمله فعالیت‌های مستمر در شهرداری می‌باشد؛ این مهم […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، مسعود نصرتی با اشاره به اجرای عملیات روکش مکانیزه آسفالت معابر ارتباطی منطقه گفت: از آنجایی که تسهیل عبور و مرور شهروندان در سطح شهر، بازسازی و روکش آسفالت معابر از جمله فعالیت‌های مستمر در شهرداری می‌باشد؛ این مهم با جدیت در این منطقه در حال پیگیری است.

وی افزود: به منظور تسهیل عبور و مرور و بهبود مشکلات تردد شهروندان، روان‌سازی ترافیک و جلوگیری از اختلال در تردد خودروها، عملیات اصلاح هندسی و همچنین روکش آسفالت مکانیزه بزرگراه شهید خرازی خروجی به آزاد راه تهران شمال و بزرگراه آزادگان جنوب در دستور کار قرار گرفت و اجرا شد.

نصرتی یادآور شد: کیفی سازی پروژه های عمرانی و کیفیت در اجرای پروژه ها از اساسی ترین اهداف ماست که این موضوع باعث کاهش چشمگیر هزینه ها و به تبع آن افزایش بازدهی خواهد شد.

وی با تاکید بر لزوم ارائه خدمات مطلوب به شهروندان پهنه شمال غربی شهر تهران در حوزه‌ های مختلف، از تداوم نهضت آسفالت در این منطقه و انجام پیگیری ها در خصوص احداث و تکمیل معابر محلی،اتمام عملیات تراش و روکش آسفالت معابر خبر داد.

سرپرست معاونت فنی و عمران منطقه ۲۲ در ادامه با اشاره به برخی از عملیات های آسفالت ریزی در معابر سطح منطقه گفت: به منظور استاندارد سازی معابر، بهبود عبور و مرور خودروها نسبت به احداث معبر و اجرای ۲۵۰متر کانیو ، ۲۵۰ متر تک جدول ایستاده و آسفالت به مساحت ۲ هزار و ۴۰۰ متر مربع با مصرف تقریبی ۲۰۱.۵ تن آسفالت در معبر یلدا انجام شد. همچنین آسفالت ریزی معابر فرعی نسیم سوم در محله کوهک با ۴۱۱تن آسفالت و دو معابر فرعی گلایل(حدفاصل نسیم سوم و پنجم) در این محل با بیش از ۱۴۲ تن آسفالت اجرا شد.

خدابخشی خاطرنشان کرد: همچنین با هدف استاندارد سازی معابر، بهبود عبور و مرور، افزایش رفاه شهروندان، بهبود وضعیت کیفی آسفالت و رسیدگی به درخواستهای مردمی در سامانه ۱۳۷ نسبت به احداث معبر و اجرای ۱۱۰ متر کانیو ، ۱۲۰ متر تک جدول ایستاده و آسفالت به مساحت ۸۴۰متر مربع با مصرف تقریبی ۱۴۰ تن آسفالت در معبر صبا یکم و احداث و تکمیل معبر نسیم ۱۸ و فرعی های منشعب از آن با ۳۶۰ تن آسفالت در مساحت دو هزار و ۳۵۰ مترمربع و احداث و تکمیل معابر فرعی خیابان گلایل با ۱۲۰تن آسفالت و در مساحت ۷۱۰ مترمربع صورت گرفت.

انتهای پیام/