اتمام عملیات آسفالت زیرگذر استادمعین
اتمام عملیات آسفالت زیرگذر استادمعین

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار این منطقه اظهار کرد: با توجه به عدم استقبال شهروندان از مسیر دوچرخه سواری احداثی در ضلع شرقی زیر گذر استاد معین به دلیل مناسب نبودن تهویه و شرایط تنفسی برای دوچرخه‌سواری و همچنین شیب […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار این منطقه اظهار کرد: با توجه به عدم استقبال شهروندان از مسیر دوچرخه سواری احداثی در ضلع شرقی زیر گذر استاد معین به دلیل مناسب نبودن تهویه و شرایط تنفسی برای دوچرخه‌سواری و همچنین شیب طولی زیاد در دو قسمت ورودی و خروجی نسبت به طرح تعریض زیرگذر مذکور اقدام شد.

وی افزود: در همین راستا و همسو معاونت ترافیک و عمران شهرداری منطقه ۹ از نیمه تیر ماه نسبت به اجرای عملیات تعریض زیرگذر استادمعین اقدام کردند.

شهردار منطقه ۹ عنوان کرد: در این طرح مسیر جنوب به شمال و بالعکس که دارای ۱۰ هزار و پانصد مترمربع مساحت است با ۱۵۵۰ تن آسفالت نوسازی شد که به زودی عملیات خط کشی آن نیز انجام خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ زیرگذر استاد معین با ۸۰۰ متر طول و عرض ۱۳ متر سبب روان تر شدن ترافیک در منطقه ۹ و اتصال جنوب به شمال شهر تهران می شود.

انتهای پیام/