آمادگی منطقه ۱۴ در روزهای پربارش
آمادگی منطقه ۱۴ در روزهای پربارش

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهردار منطقه ۱۴، امیر یزدی به آماده باش کامل تیم خدمت رسان حوزه خدمات شهری جهت جمع آوری آب های سطحی و نقاطی که احتمال آبگرفتگی وجود دارد، اشاره کرد و گفت: به توجه به پیش بینی بارش باران طی روزهای آتی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهردار منطقه ۱۴، امیر یزدی به آماده باش کامل تیم خدمت رسان حوزه خدمات شهری جهت جمع آوری آب های سطحی و نقاطی که احتمال آبگرفتگی وجود دارد، اشاره کرد و گفت: به توجه به پیش بینی بارش باران طی روزهای آتی و احتمال کاهش دما و بارش احتمالی برف عملیات ضربتی لایروبی همچنین هدایت و جمع آوری آب های سطحی، پیش گیری از آبگرفتگی معابر و شارژ دپوی های شن و نمک در حال انجام است.

شهردار منطقه با اشاره به لایروبی و نظافت کانال پارک سوار محلاتی واقع در ضلع جنوب پایانه محلاتی، بصورت جد پیگیری و صورت پذیرفت. یاداور شد : این عملیات برای روان‌سازی دفع پساب‌ها و جلوگیری از بروز آبگرفتگی، افزایش بهداشت عمومی و پیشگیری از شیوع آلودگی های محیطی انجام شد.

یزدی در پایان با بیان ینکه تیم های عملیاتی و نظارتی آماده ارائه خدمت و رفع چالش های مرتبط با بارش های پیش رو هستند، یاداور شد: شهروندان می توانند در طول شبانه روز و در ارتباط با سامانه نظارتی ۱۳۷ مشکلات مربوط به آبگرفتگی های احتمالی را به مدیریت شهری گزارش کنند.

انتهای پیام/