پاکسازی و نظافت مستمر مسیل‌های منطقه ۱۳
پاکسازی و نظافت مستمر مسیل‌های منطقه ۱۳

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط  عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار این منطقه گفت: واحد مسیلها و قنوات منطقه ۱۳، دردی ماه سال ۱۴۰۲ نسبت به پاکسازی و نظافت مسیل های جاجرود و منوچهری  به طول۳۹۰۰ متر  و حجم ۵۲۰۰ کیلوگرم زباله اقدام نموده […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط  عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار این منطقه گفت: واحد مسیلها و قنوات منطقه ۱۳، دردی ماه سال ۱۴۰۲ نسبت به پاکسازی و نظافت مسیل های جاجرود و منوچهری  به طول۳۹۰۰ متر  و حجم ۵۲۰۰ کیلوگرم زباله اقدام نموده است.

وی افزود: در راستای نگهداشت شهر و همچنین آمادگی در هنگام حوادث غیر مترقبه، اداره مسیل ها و قنوات منطقه در دی ماه سال ۱۴۰۲، نسبت به پاکسازی و نظافت مسیل های جاجرود و منوچهری اقدام نموده است.

شهردار منطقه ۱۳ اظهار داشت : تمامی نیروهای خدمات شهری در نقاط حساس که امکان آبگرفتگی در آنها وجود دارد از ابتدا تا پایان بارش نزولات آسمانی بصورت شیفتی مستقر هستند.

وی در پایان از شهروندان خواست همکاری و همراهی لازم را با مدیریت شهری داشته باشند و از ریختن زباله و ضایعات ساختمانی در معابر و جداول خودداری کنند تا در زمان بارندگی بدون مشکلات آبگرفتگی نظاره گر بارش رحمت الهی باشند.

انتهای پیام/