آغاز غربالگری گفتاری دانش‌آموزان ابتدایی در خانه‌های سلامت منطقه۸
 آغاز غربالگری گفتاری دانش‌آموزان ابتدایی در خانه‌های سلامت منطقه۸

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۸؛ طرح غربالگری اختلالات گفتاری دانش‌آموزان محلات ناحیه۳ در دبستان پسرانه تشیع توسط خانه سلامت وحیدیه آغاز شد. میلاد علی‌نیا معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با اعلام این خبر گفت: اختلال گفتار در کودکان یک مشکل رایج و پیچیده در زمینه […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۸؛ طرح غربالگری اختلالات گفتاری دانش‌آموزان محلات ناحیه۳ در دبستان پسرانه تشیع توسط خانه سلامت وحیدیه آغاز شد.

میلاد علی‌نیا معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با اعلام این خبر گفت: اختلال گفتار در کودکان یک مشکل رایج و پیچیده در زمینه زبان و گفتار است که ممکن است تاثیرات عمیقی بر توانایی کودک در بیان و درک اطلاعات زبانی داشته باشد. در این راستا خانه‌های سلامت محلات ناحیه سه با همکاری دانشکده توانبخشی دانشگاه تهران و با هدف شناسایی دانش‌آموزانی که مشکلات تلفظ و استفاده از واژگان دارند؛ اقدام به غربالگری گفتاری دانش‌آموزان دوره اول ابتدایی نموده‌اند.

وی افزود: این طرح تا آخر بهمن ماه از ساعت ۹ تا ۱۲ ظهر در مدارس ابتدایی منتخب این ناحیه در روزهای یکشنبه و سه‌شنبه در حال اجرا بوده و پس از غربالگری و شناسایی، این گروه از دانش‌آموزان جهت اقدامات بعدی به روان درمانگر ارجاع داده می‌شوند.

انتهای پیام/