میزبانی شهرداری منطقه ۱۵ در «جشن خانواده بزرگ ایران»
میزبانی شهرداری منطقه ۱۵ در «جشن خانواده بزرگ ایران»

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری ضمن تبریک فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: دهه فجر و فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، فرصت مغتنمی برای بازخوانی انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن در حوزه‌های گوناگون است […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری ضمن تبریک فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: دهه فجر و فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، فرصت مغتنمی برای بازخوانی انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن در حوزه‌های گوناگون است و در این راستا مدیریت شهری با «جشن خانواده بزرگ ایران» در یوم الله ۲۲ بهمن میزبان شهروندان تهرانی خواهد بود.

شیری با اشاره به اینکه پهنه های مختلفی با محوریت مردم و خانواده ها در فواصل میدان امام حسین (ع) تا میدان آزادی با عنوان پردیس های فرهنگی، هنری، سرگرمی، ورزشی و … خدمت رسانی خواهند کرد، ادامه داد: پهنه سرگرمی و ورزشی منطقه ۱۵ با مشارکت مناطق ۱، ۲، ۶، ۷ و ۱۳ در ابعادی به وسعت ۱۰۰۰ مترمربع حد فاصل ضلع شمالی خیابان آزادی از یادگار امام تا نواب برپا و با ارائه خدماتی نظیر استیج کودک و نوجوان، شهربازی و قلعه شادی، بازی های ورزشی، رایانه ای و فکری به شهروندان خدمات رسانی می کند.

او خاطر نشان کرد: همکاران ما در معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه، قرار است با خلاقیت و نوآوری لحظات نابی را برای خانواده های شرکت کننده در طول مسیر جشن بزرگ خانواده ایران رقم بزنند.

شهردار منطقه یادآور شد: برپایی چایخانه امام رضا (ع) با حضور بیش از ۵۰ خادم حرم رضوی و پذیرایی از شهروندان با چای حضرتی و … و پخش سرودهای مناسبتی از دیگر برنامه هاست.

شیری با اشاره به فعالیت حوزه خدمات شهری منطقه و اعزام نیرو و ماشین آلات این حوزه در پاکسازی و نظافت مسیر راهپیمایی افزود: در این راستا ۵۷ نیروی انسانی و شش دستگاه ماشین آلات حدفاصل چهاراه ولی عصر(عج) تا میدان انقلاب خدمات رسانی خواهد کرد.

شهردار منطقه ۱۵ در پایان خاطر نشان کرد: با هدف هویت بخشی سیمای بصری، پوستر و بنر های تبلیغاتی با موضوع انقلاب تهیه و در معابر و ساختمان های منطقه نصب شد.

انتهای پیام