به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار شهر، میثم مظفر با بیان اینکه انعقاد قرارداد ۷۹۱ دستگاه واگن و انجام پیش پرداخت آن اقدام بسیار بزرگی است و ۷۰ درصد ضریب جابجایی مسافر را تغییر می دهد، اظهار کرد: پرسش بنده این است که تحویل این واگن ها به چه شکل و در […]
به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،
به گزارش خبرنگار شهر، میثم مظفر با بیان اینکه انعقاد قرارداد ۷۹۱ دستگاه واگن و انجام پیش پرداخت آن اقدام بسیار بزرگی است و ۷۰ درصد ضریب جابجایی مسافر را تغییر می دهد، اظهار کرد: پرسش بنده این است که تحویل این واگن ها به چه شکل و در چه زمانی خواهد بود.
مظفر افزود: اگر هزار و ۵۵۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان اضافه شود به شیب تأمین که در نظر گرفته بودیم، خواهیم رسید. اینکه خط تولید شروع به کار کند نیازمند پیگیری مداوم و بازدید است که باید مورد توجه قرار بگیرد.
ناصر امانی نیز عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران نیز با بیان اینکه آمارها متفاوت و متعدد است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر هنوز وحدت نظر در مورد اتوبوس های فعال شهر تهران وجود ندارد و آمارهای متعددی ارائه می شود که با هم مطابقت ندارند.
وی با اعلام اینکه پیش از این کتاب آمار منتشر می شد اما امروز شاهد این موضوع نیستیم، گفت: آماری که شهردار تهران ارائه می دهد با آماری که پیش از این اعلام کرده متفاوت است؛ البته نیروهای رده پایین تر این آمار را به شهردار ارائه می دهند.
امانی با تأکید بر اینکه پشتوانه اصلی تحقق تعهدات شهردار اعتبارات است، یادآور شد: بودجه اورهال اساسی مترو هزار و ۵۵۲ میلیارد تومان بوده که تا شهریورماه ۱۰۰ میلیارد تومان پرداخت شده و از ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار تجهیزات ثابت، میزان پرداختی صفر است.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران اضافه کرد: در بحث مربوط به پایانه شرق اگر تزریق نقدینگی به همین شکل باشد، وعده افتتاح در بهمن ماه محقق نخواهد شد؛ چراکه تاکنون ۵۰ میلیارد تومان اعتبار به آن تخصیص یافته است.
انتهای پیام/