گفتگوی صمیمانه بانوان شاغل در شهرداری منطقه ۲۲ با عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران
گفتگوی صمیمانه بانوان شاغل در شهرداری منطقه ۲۲ با عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، سوده نجفی در دیدار با بانوان شاغل در منطقه ۲۲ در مجموعه فرهنگی اجتماعی امام علی(ع) خاطرنشان کرد: از ابتدای دوره ششم شورای اسلامی شهر تصمیم بر آن شد تا دیدارهایی رودرو با شهروندان تهرانی برگزار و هر […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، سوده نجفی در دیدار با بانوان شاغل در منطقه ۲۲ در مجموعه فرهنگی اجتماعی امام علی(ع) خاطرنشان کرد: از ابتدای دوره ششم شورای اسلامی شهر تصمیم بر آن شد تا دیدارهایی رودرو با شهروندان تهرانی برگزار و هر یک از اعضای شورا بصورت چهره به چهره با مشکلات ایشان رسیدگی نمایند اما در این میان تلاش خواهیم کرد تا در کنار رفع معضلات شهری و شهروندان قدمی هم برای رفع مشکلات کارکنان شهرداری بخصوص بانوان برداریم.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در روز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) در خصوص نقش و جایگاه بانوان در اجتماع اظهار کرد: تاکید مقام معظم رهبری بر اینکه بانوان ما در باید در مدیریت ها و سیاستگذاری های کلان کشور حضور فعال داشته باشند بنده را به این فکر برد که ما باید بیش از پیش در حوزه بانوان و برای این قشر زحمت کش در جامعه کار انجام دهیم.

بانوان در کنار آقایان در سیاستگذاری‌های مهم کشور شرکت کنند

نجفی یادآور شد: بانوان جامعه ما باید به این باور برسند که می توانند در خط مشی ها و سایستگذاری ها دخیل باشند و صرف اینکه تنها کار کارشناسی انجام دهند درست نیست. همانگونه که بانوان در مجلس و شورای اسلامی دوشادوش مردان برای تصویب قوانین و لوایح چانه زنی های لازم را انجام می دهند. البته در این خصوص نگاه ما نگاه کمی و یا جنسیتی نیست و فارغ از جنسیت هر کسی که توانایی و تخصص لازم برای انجام کاری را دارد باید در صحنه حاضر شود.

زن تراز انقلاب اسلامی نه زنی شرقی است و نه غربی

وی یادآور شد: از دیدگاه رهبر معظم انقلاب زن تراز انقلاب اسلامی نه زنی است شرقی که تنها در محیط خانه و خانواده فعالیت کند و نه زن غربی که فقط نگاه جنسی به آن شود بلکه زن تراز زنی محجبه و عفیفه است که در موضوعات اجتماعی حضور دارد و علاوه بر یک مادر و همسر خوب بودن در محیط خانواده یک زن مدیر و مدبر در جامعه و اجتماع باشد.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: قبل از برگزاری این دیدارها بنده چالش های گذشته این منطقه غربی تهران را بررسی کرده ام؛ که شاهد آن بودیم برخی از چالش های برطرف شده است؛ اما برخی از چالش ها در بازه زمانی ۱۰ تا ۱۵ ساله هنوز برطرف نشده است.

وی ادامه داد: پیش از نشست با بانوان شاغل منطقه ۲۲ دیدار با مدیران شهری این منطقه با حضور شهردار منطقه داشتیم و معضلات و مشکلات منطقه را بررسی کردیم و در موضوعاتی که نیاز به این باشد که شورای اسلامی شهر تهران سیاست گذاری و تصمیم گیری ها برای رفع این مشکلات انجام دهد حتما لحاظ خواهد شد.

انتهای پیام/