پایش سلامت کارگران خدمات شهری منطقه۸ 
پایش سلامت کارگران خدمات شهری منطقه۸ 

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه۸؛ طرح رایگان پایش سلامت کارگران خدمات شهری در منطقه۸ در حال انجام است. چکاپ دوره ای کارگران خدمات شهری منطقه۸ با مشارکت شرکت شهرسالم در درمانگاه‌های شهرداری این منطقه برگزار می‌شود.  محمدرضا ندرلو گفت: با توجه به سیاست‌های شهرداری […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه۸؛ طرح رایگان پایش سلامت کارگران خدمات شهری در منطقه۸ در حال انجام است.

چکاپ دوره ای کارگران خدمات شهری منطقه۸ با مشارکت شرکت شهرسالم در درمانگاه‌های شهرداری این منطقه برگزار می‌شود. 

محمدرضا ندرلو گفت: با توجه به سیاست‌های شهرداری تهران مبنی بر حفظ و ارتقاء سلامت پرسنل و کارگران خدمات شهری، آزمایشات پزشکی دوره ای شامل چکاپ خون، بینایی سنجی، شنوایی سنجی ،تست قلب و ریه برای ۱۰۰ نفر از کارگران حوزه معاونت خدمات شهری و محیط زیست با هدف معاینات پیشگیرانه، در حال انجام است.

وی با اشاره به این موضوع که کارگران شهرداری از سرمایه‌های این جامعه هستند و حفاظت و حمایت آنان از وظایف شهرداری است، افزود: انجام این‌گونه آزمایشات برای کارگران خدمات شهری به دلیل شرایط ویژه کاری آن‌ها لازم و ضروری است. 

بر اساس این طرح، تمام کارگران فعال در حوزه خدمات شهری منطقه۸ مورخ ۲۵ و ۲۶ دی ماه به صورت رایگان تحت معاینات و آزمایشات لازم پزشکی قرار گرفته و ضمن درمان بیماری‌های شایع شده درمیانشان از بروز آسیب‌های جدی و به خطر افتادن سلامت آنان پیشگیری‌های لازم به عمل می‌آید. 

انتهای پیام/