نوسازی آسفالت معابر محلی منطقه ۲۲ در دستور کار مدیریت شهری
نوسازی آسفالت معابر محلی منطقه ۲۲ در دستور کار مدیریت شهری

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ حمزه وطن دوست، گفت: باتوجه به فعالیت‌های گسترده عمرانی و رسیدگی به زیرساخت های عمرانی معابر و خیابان ها عملیات مرمت، لکه گیری، تراش و روکش مکانیزه و غیرمکانیزه آسفالت در منطقه ۲۲ در حجم گسترده در حال اجرا […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ حمزه وطن دوست، گفت: باتوجه به فعالیت‌های گسترده عمرانی و رسیدگی به زیرساخت های عمرانی معابر و خیابان ها عملیات مرمت، لکه گیری، تراش و روکش مکانیزه و غیرمکانیزه آسفالت در منطقه ۲۲ در حجم گسترده در حال اجرا است.

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه ۲۲ یکی از عوامل بهبود زیرساخت‌های معابر شهری را ارتقای کیفیت آسفالت دانست و افزود: خوشبختانه راه اندازی نهضت آسفالت باعث شد تا عملا شاهد رشد چشمگیر میزان آسفالت معابر و خیابان‌ها در سطح منطقه باشیم.

وی با اشاره به اجرای گسترده عملیات آسفالت در معابر محلی و بزرگراهی منطقه ۲۲ عنوان کرد: معاونت فنی و عمرانی منطقه با رعایت تمامی ضوابط و اصول فنی و مهندسی، آسفالت ریزی، ترمیم و لکه گیری معابر شریانی بزرگراهی و محلی در دستور کار قرار داده است. بخشی از عملیات آسفالت‌ریزی به مرمت و نوسازی معابر فرسوده و بخشی دیگر به عملیات بهسازی آسفالت معابر بزرگراهی و بخش دیگر نیز مربوط به آسفالت ریزی در معابر تازه تأسیس منطقه اختصاص داده می‌شود.

وطن دوست خاطرنشان کرد: نوسازی خیابان امام رضا(ع) یکی از مطالبات شهروندان منطقه ۲۲ از مدیریت شهری بوده است که به همت معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه و به دلیل فرسودگی آسفالت معبر مورد اجرا قرار گرفته است.

وی ادامه داد: عملیات روکش مکانیزه آسفالت مکانیزه معبر امام رضا(ع)واقع در بلوار کوهک به میزان ۷۶۰ تن و مساحتی بیش از پنج هزار و ۸۰۰ مترمربع انجام گرفت. باتوجه به اینکه ضلع غربی این محور درمانگاه حضرت ولی عصر(عج) وجود دارد و محور بلوار کوهک به بلوار علوم و فنون را اتصال می دهد، تردد خودروی قابل توجهی از شهروندان صورت می گیرد که با این اقدام موجب بالا رفتن رضایت مندی شهروندان خواهد شد.

انتهای پیام/