معرفی برترین‌های حمل و نقل عمومی و اختتامیه جشنواره هنر و ترافیک در منطقه۱۳
معرفی برترین‌های حمل و نقل عمومی و اختتامیه جشنواره هنر و ترافیک در منطقه۱۳

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، به مناسبت گرامیداشت روز ملی حمل و نقل، اختتامیه جشنواره هنر و ترافیک و برترین های حمل و نقل عمومی با حضور گلشنی مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، به مناسبت گرامیداشت روز ملی حمل و نقل، اختتامیه جشنواره هنر و ترافیک و برترین های حمل و نقل عمومی با حضور گلشنی مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، سرهنگ محمود وند ریس پلیس راهور، سیدامیر سیدهنجن معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه۱۳، مسئولان و جمعی از رانندگان اتوبوس و تاکسی و دوچرخه سواران و راهبران مترو، در سالن آمفی تاتر مجتمع شهربانو برگزار شد.

مهدی گلشنی، مدیر کل حمل و نقل عمومی و امور مناطق معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران، یکی از اقدامات مهم برای ساماندهی معضلات ترافیکی را تکیه بر محور آموزش و فرهنگ‌سازی عنوان کرد و گفت: در این راستا، برنامه عملیاتی مناطق ۲۲ گانه در  سال ۱۴۰۲ با  توجه به محور مذکور و با استفاده از ابزار هنر اجرایی شد.

وی افزود: جشنواره عکس ترافیکی در منطقه۱۳ که با مشارکت مردم و محوریت معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه۱۳ برگزار شد، در ارتقای فرهنگ حمل و نقل و ترافیک تأثیرگذار است .

گلشنی با تبریک روز حمل و نقل، این روز را بهانه‌ای برای تجلیل از خدمات شایسته کارکنان حوزه حمل و نقل همگانی دانست و ادامه داد: امروزه حمل و نقل از مهمترین موضوعات تعیین کننده زندگی شهروندان است که نبود آن باعث اختلال در زندگی می شود.

سیدامیر سیدهنجن ، معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه۱۳ نیز در این مراسم با اشاره به برگزاری جشنواره هنر و ترافیک در قالب مسابقه عکاسی  گفت : تغییر دیدگاه از وسیله نقلیه همچون خودرو و موتورسیکلت به دوچرخه، نیاز به  فرهنگ سازی و ایجاد زیرساخت دارد که در این راستا، شهرداری  منطقه ۱۳ با همکاری سازمان حمل ونقل و ترافیک شهر تهران و پلیس راهنمائی و رانندگی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اقدام به برگزاری این جشنواره کرد که خوشبختانه استقبال خوبی نیز از آن صورت گرفت.

وی افزود: آثار ارسالی، از سوی  دبیرخانه این جشنواره جمع آوری و داوری آثار نیز با حضور متخصصان این حوزه در دو مرحله انجام و نفرات برگزیده مشخص شدند.

اجرای گروه سرود، پخش کلیپ و اجرای نمایش ترافیکی از جمله بخش های مختلف این جشنواره بود.

در پایان نیز  تندیس معاونت حمل و نقل ترافیک به  برگزیدگان جشنواره و برترین های مترو، تاکسی، اتوبوس و  بی آر تی از سوی مسئولان اهدا شد.

انتهای پیام/