فراخوان مجازی فعالین تولید محتوای دیجیتال منطقه ۵
فراخوان مجازی فعالین تولید محتوای دیجیتال منطقه ۵

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر، روابط عمومی شهرداری منطقه ۵ ضمن اعلام فراخوان مجازی فعالین تولید محتوای دیجیتال این منطقه توضیح داد: شرکت کنندگان در این رویداد می توانند در رشته هایی از جمله  پویانمایی، نرم افزار ها و بازی های موبایلی آثار و تولیدات خود را ارائه نمایند. روابط عمومی منطقه […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر، روابط عمومی شهرداری منطقه ۵ ضمن اعلام فراخوان مجازی فعالین تولید محتوای دیجیتال این منطقه توضیح داد: شرکت کنندگان در این رویداد می توانند در رشته هایی از جمله  پویانمایی، نرم افزار ها و بازی های موبایلی آثار و تولیدات خود را ارائه نمایند.

روابط عمومی منطقه ۵ همچنین ادامه داد: این تولیدات با موضوعات خانواده، رسانه و فضای مجازی، عفاف و حجاب، محله اسلامی، قرآن، ایمان و امیدآفرینی، الگوی مصرف قابل بررسی قرار می گیرد.

بر اساس اعلام روابط عمومی منطقه ۵؛ ضمن تقدیر از آثار برتر، از برگزیدگان، جهت شرکت در رویداد تولید محتوای استانی بسیج تهران بزرگ دعوت به عمل خواهد آمد.

️لازم بذکر است، ️مهلت ارسال آثار  ۱۰ آبان است و علاقه مندان به این رویداد می توانند باشماره تماس ۰۹۲۰۴۳۸۸۲۶۹ و یا آیدی در تلگرام و ایتا @Roydadtolidmohtava در ارتباط باشند.

 انتهای پیام/