تلاش برای خدمات اثربخش، خلاقانه و ماندگار
تلاش برای خدمات اثربخش، خلاقانه و ماندگار

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴، یزدی طی برگزاری نشست فصلی شورای مدیران تاکید کرد: چنانچه تلاش، دلسوزی و تخصص در کارها صورت گیرد، بدون تردید فعالیت‌ها اثرگذار و ماندگار خواهد بود.   وی با بیان اینکه تغییرات در روند اداری و مدیریتی معمول است […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴، یزدی طی برگزاری نشست فصلی شورای مدیران تاکید کرد: چنانچه تلاش، دلسوزی و تخصص در کارها صورت گیرد، بدون تردید فعالیت‌ها اثرگذار و ماندگار خواهد بود.  

وی با بیان اینکه تغییرات در روند اداری و مدیریتی معمول است و صرفا در جهت پیشبرد اهداف و تداوم خدمت گزاری صورت می گیرد، از تلاش های خلیلی معاون حمل و نقل و ترافیک سابق منطقه در جهت اجرای پروژه های ترافیکی و فعالیت های آموزش محور خلاقانه و مثمر ثمر قدردانی و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

یزدی در ادامه ضمن اشاره به توانمندی و تجربه وارسته معاون حمل و نقل و ترافیک جدید منطقه در حوزه های مختلف از جمله ترافیک، ابراز امیدواری کرد: در آینده نیز فعالیت ها و طرح های ترافیکی اثربخش و ماندگاری برای ایمن تر شدن شهرو رضایتمندی بیشتر شهروندان منطقه اجراشود.

انتهای پیام/