تشییع باشکوه شهید مدافع حرم «سعید علی‌دادی» با حضور مردم منطقه ۱۵
تشییع باشکوه شهید مدافع حرم «سعید علی‌دادی» با حضور مردم منطقه ۱۵

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری شهردار منطقه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای  مقاومت و جهان اسلام گفت: شهدای مدافع حرم با تاسی از آموزه‌های سرور و سالار شهیدان برای صیانت از عزت و اقتدار ایران اسلامی از حریم مطهرِ پیام‌آور […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری شهردار منطقه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای  مقاومت و جهان اسلام گفت: شهدای مدافع حرم با تاسی از آموزه‌های سرور و سالار شهیدان برای صیانت از عزت و اقتدار ایران اسلامی از حریم مطهرِ پیام‌آور کربلا، حضرت زینب(س)، جان خویش را فدا کردند و بی شک یاد و نام آنها تا  همیشه در صفحه پرافتخار مقاومت ملت بزرگ ایران ثبت باقی خواهد ماند.

وی با بیان اینکه شهدا همه وجود خود را در طبق اخلاص گذاشتند، افزود: امروز انسانیت مدیون شهدای مقاومت است. جهان اسلام به شهدای مقاومت افتخار می‌کند و امیدوارم ما نیز بتوانیم مسیر شهدا را ادامه دهیم.

 شهید سعید علی دادی متولد دهه شصت و ساکن محله مسعودیه بود که بامداد جمعه ۱۳ بهمن در پی حمله رژیم صهیونیستی به جنوب دمشق به درجه رفیع شهادت نائل شد و پیکر مطهرش پس از تشییع در حرم حضرت رقیه(س) به کشور بازگشت. همچنین پیکر سعید علی دادی در قطعه ۵۰ گلزار شهدا در کنار همرزمان شهیدش آرام گرفت.

انتهای پیام/