ترمیم و بازسازی پل عابرگذر خروجی شهرک ارم
ترمیم و بازسازی پل عابرگذر خروجی شهرک ارم

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، عملیات اجرائی بازسازی و ساماندهی پل عابرگذر خروجی شهرک ارم از سوی شهرداری منطقه ۱۰ در حال اجرا است. به گزارش شهریار، موسی زارعی شهردار منطقه ۱۰ با بیان این خبر گفت: با هدف ایمن سازی ، رفع خطر و به منظور استفاده هرچه بیشتر شهروندان و عابرین پیاده […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

عملیات اجرائی بازسازی و ساماندهی پل عابرگذر خروجی شهرک ارم از سوی شهرداری منطقه ۱۰ در حال اجرا است.

به گزارش شهریار، موسی زارعی شهردار منطقه ۱۰ با بیان این خبر گفت: با هدف ایمن سازی ، رفع خطر و به منظور استفاده هرچه بیشتر شهروندان و عابرین پیاده از پل های عابر پیاده در عبور از عرض مسیرهای پر تردد، کار بهسازی و رنگ آمیزی کامل پل های عابر پیاده سطح حوزه در دستور کار این منطقه قرار گرفته است.

 وی افزود: با توجه به اهمیت و نقش پل ها در کاهش بار ترافیکی و و همچنین بنا به ضرورت و لزوم تامین امنیت جانی شهروندان و تردد بدون حاثه عابرین به هنگام گذر از پل عابر پیاده خروجی شهرک ارم از سوی معاونت ترافیک و حمل و نقل شهرداری منطقه ۱۰ اقدامات لازم برای ترمیم و بهسازی آن در حال انجام است.

زارعی تصریح کرد: تعویض سقف، رنگ آمیزی و زیباسازی آن از لحاظ منظر شهری، رفع فرسودگی و خرابی پله ها برای تردد بدون مشکل عابرین، از اهم مواردی بشمار می آید که برای بازسازی، ترمیم و زیباسازی پل عابرگذر خروجی ارم در دست اقدام است.