بوستان نهج‌البلاغه به جایگاه شارژ خودروهای برقی تجهیز شد
بوستان نهج‌البلاغه به جایگاه شارژ خودروهای برقی تجهیز شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲ محمد حسین کریمی معاون حمل و نقل ترافیک این منطقه گفت: این ایستگاه اولین جایگاه شارژ خودروهای برقی در منطقه ۲ است که با هدف توسعه حمل و نقل برقی و مقابله با آلودگی زیست محیطی احداث و […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲ محمد حسین کریمی معاون حمل و نقل ترافیک این منطقه گفت: این ایستگاه اولین جایگاه شارژ خودروهای برقی در منطقه ۲ است که با هدف توسعه حمل و نقل برقی و مقابله با آلودگی زیست محیطی احداث و به مرحله بهره برداری رسیده است.

وی در ادامه با اشاره به وجود مشکلات زیست محیطی شهر تهران برقی سازی در حمل و نقل را از جمله راهکارهای کاهش اثرات مصرف سوختهای فسیلی عنوان کرد  و افزود: برقی سازی نیازمند زیر ساختهای مناسب است تا امکان استفاده از خودروهای برقی  فراهم شود.

کریمی ادامه داد: این ایستگاه دارای یک جایگاه شارژ سریع (DC)  ۱۲۰ کیلو وات وچهار جایگاه شارژ کند(AC) ۷ تا ۸ کیلو وات است که امکان شارژ برای تمامی خودروهای استاندارد را فراهم کرده است.

وی بیان کرد: در جانمایی محل جایگاه شارژ، رنگ آمیزی بستر با در نظر گرفتن زیبایی محیطی، نصب استاپر، تأمین روشنایی محل در طول شبانه روز و نیز نصب استوانه های ترافیکی جهت جداسازی جایگاه شارژ خودروها مورد توجه قرار گرفته است.

انتهای پیام/