برای نیروهای بیکار شهرداری قزوین برنامه‌ریزی شود
برای نیروهای بیکار شهرداری قزوین برنامه‌ریزی شود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، علی فرمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین، در خصوص ضرورت برنامه ریزی برای نیروهای متخصص شهرداری اظهار کرد: در برخی واحدهای شهرداری شاهد مازاد نیرو و بیکاری پرسنل هستیم. در شرایطی که نمی‌توانیم تعدیل نیرو داشته باشیم، ضرورت دارد تا این نیروها کارسازی شوند. وی اضافه کرد: […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

علی فرمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین، در خصوص ضرورت برنامه ریزی برای نیروهای متخصص شهرداری اظهار کرد: در برخی واحدهای شهرداری شاهد مازاد نیرو و بیکاری پرسنل هستیم. در شرایطی که نمی‌توانیم تعدیل نیرو داشته باشیم، ضرورت دارد تا این نیروها کارسازی شوند.

وی اضافه کرد: بسیاری از کارهایی که می‌تواند توسط همین نیروها انجام شود، متأسفانه برون‌سپاری می‌شود؛ در حالی که می‌توانیم از این نیروها استفاده کنیم و هزینه اداره شهرداری را کاهش دهیم.

رئیس شورای شهر قزوین در تذکری خواستار تخصیص ۱۰۰ درصدی بودجه سازمان زیباسازی شد و گفت: فعالیت این سازمان در سطح شهر باعث افزایش رضایتمندی و روحیه نشاط و شادابی شهروندان می‌شود و ضرورت دارد تا بودجه این سازمان به طور کامل محقق شود.

فرمانی همچنین خواستار توجه به زیباسازی مناطق جنوبی شهر قزوین شد و افزود: لازم است تا در خصوص فضاسازی در مناسبت‌ها و نصب المان‌ها و سازه‌های نوری توجه ویژه ای به نقاط جنوبی شهرقزوین شود.

وی همچنین در طرح دیدگاه خود پیرامون لایحه عقد قرارداد برای چاپ بنر گفت: می‌توانیم این موضوع را بررسی کنیم که آیا به صرفه و صلاح شهر است که این گونه خدمات توسط خود شهرداری و در یک فضای اختصاصی انجام شود و یا اینکه باید از طریق برون سپاری کارها را پیش ببریم.

رئیس پارلمان محلی قزوین به اجرای طرح جامع گلزار شهدای قزوین هم اشاره کرد و ادامه داد: این موضوع به کمیسیون شهرسازی ارجاع می‌شود و در یک کارگروه ویژه طرح بررسی خواهد شد ودر حد توان برای اجرای این طرح کمک خواهیم کرد.