بازنگری طرح اجرایی خیابان شهید عاصمی منطقه۵ انجام شد
بازنگری طرح اجرایی خیابان شهید عاصمی منطقه۵ انجام شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، رضا جوان معاون حمل و نقل ترافیک این منطقه گفت: گسترش خطوط حمل و نقل عمومی اتوبوس و مترو و  توسعه ناوگان هوای پاک و توسعه خطوط مترو از اولویت های مدیران شهری این منطقه است. وی افزود: […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، رضا جوان معاون حمل و نقل ترافیک این منطقه گفت: گسترش خطوط حمل و نقل عمومی اتوبوس و مترو و  توسعه ناوگان هوای پاک و توسعه خطوط مترو از اولویت های مدیران شهری این منطقه است.

وی افزود: در همین راستا با توجه به مشکلات ایجاد شده در طراحی خیابان همجوار با مترو کوهسار این معاونت به همت شرکت مترو  جلسه ای برگزار کرد. با توجه به دیدگاه شهردار منطقه مبنی بر اهمیت و اجرا و توسعه خطوط شرکت متروی تهران و علی الخصوص خطوط  ۶ و ۱۰ متروی و ایجاد ابهام در وضعیت طرح اجرایی خیابان شهید عاصمی  درمحدوده بلوار کوهسار، در جلسه ای مشترک مقرر شد مکاتبه ای از سوی  شرکت متروی تهران با معاونت شهرسازی شهرداری تهران جهت تسریع در بازنگری طرح اجرایی خیابان شهید عاصمی تهیه و ارسال شود.

جوان خاطرنشان کرد: مقرر شد جلسات کارشناسی مشترک در جهت تسریع در بازنگری طرح اجرایی خیابان شهید عاصمی، با حضور مشاورین شهرداری و شرکت مترو برگزار شود.

انتهای پیام/