اقدامات شهرداری تهران نویدبخش و امید آفرین/ سال حمل و نقل شهرداری تهران
اقدامات شهرداری تهران نویدبخش و امید آفرین/ سال حمل و نقل شهرداری تهران

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش خبرنگار شهر، محمد آخوندی در یکصد و هشتاد و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن محکومیت جنایات اسرائیل اظهار کرد: وجدان های بیدار عالم که زیر بمباران رسانه های بعضاً صهیونیستی قرار گرفته بودند، امروز به ذات خبیث اسرائیل پی بردند و امروز هنرمندان و ورزشکاران […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش خبرنگار شهر، محمد آخوندی در یکصد و هشتاد و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن محکومیت جنایات اسرائیل اظهار کرد: وجدان های بیدار عالم که زیر بمباران رسانه های بعضاً صهیونیستی قرار گرفته بودند، امروز به ذات خبیث اسرائیل پی بردند و امروز هنرمندان و ورزشکاران و اندیشمندان عالم نسبت به این موضوع، موضع می گیرند.

وی با بیان اینکه هنرمندان ما نیز نسبت به مسئله موضع گیری کردند، یادآور شد: با این وجود برخی افراد که به مسائل غیرواقعی ورود کرده و جامعه را دچار تنش می کنند در این خصوص که تمام عالم را گرفته سکوت کرده اند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه امسال برای شهر تهران سال حمل و نقل بود، تصریح کرد: در بودجه امسال و برنامه توسعه که به تصویب رسید، اتفاقات بزرگی افتاد و مصوبات شورا خود را در اجرا نیز نشان می دهد.

آخوندی با بیان اینکه از ابتدای مهرماه شاهد ورود اتوبوس های جدید، بازسازی اتوبوس ها، اورهال مترو و افتتاح ایستگاه های مترو با حضور رئیس جمهور بودیم، یادآور شد: یک اتفاق بزرگ در روزهای پایانی مهرماه، انعقاد قرارداد واگن های مترو بود که امیدواریم این مسیر ادامه داشته باشد. قطعاً ما به این سطح از خدمات راضی نیستیم و باید کمبودها جبران شود اما اقدامات شهرداری تهران نویدبخش است.

وی افزود: از رئیس شورا و شهردار تهران برای اقدامات انجام شده و پیگیری های صورت گرفته تقدیر می کنیم و امیدواریم در سال جاری و سال آینده شاهد اتفاقات خوبی در حوزه حمل و نقل باشیم.

انتهای پیام/