افتتاح ۲ مرکز کارآفرینی کوثر در منطقه ۱۰ تهران تا پایان سال/ تبدیل پلازای بریانک به بازارچه با اداره زنان سرپرست خانوار
افتتاح ۲ مرکز کارآفرینی کوثر در منطقه ۱۰ تهران تا پایان سال/ تبدیل پلازای بریانک به بازارچه با اداره زنان سرپرست خانوار

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر، علیرضا نادعلی عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران به همراه مهدی اخ‌الصنایع شهردار منطقه ۱۰ در جریان رویداد چهارشنبه‌های فرهنگی، از این منطقه بازدید کرد. نادعلی دراین رویداد ضمن غبارروبی از مقبره شهدای گمنام بوستان نورالزهرا(س) از مجموعه پلازای بریانک بازدید کرد و […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر، علیرضا نادعلی عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران به همراه مهدی اخ‌الصنایع شهردار منطقه ۱۰ در جریان رویداد چهارشنبه‌های فرهنگی، از این منطقه بازدید کرد.

نادعلی دراین رویداد ضمن غبارروبی از مقبره شهدای گمنام بوستان نورالزهرا(س) از مجموعه پلازای بریانک بازدید کرد و گفت: در ادوار گذشته مدیریت شهری تهران تلاش شده بود که یک محیطی با پیوست اجتماعی در منطقه ۱۰ تهران ایجاد شود و در ادامه این روند، مباحث فرهنگی و تفریحی پلازای بریانک در دوره ششم مدیریت شهری به صورت جدی پیگیری شد.

وی افزود: توجه ویژه به خانواده‌ها در فضاهای مسکونی و تجاری از جمله موضوعاتی است که باید مورد توجه قرار بگیرد؛ همچنین اولین ورودی و خروجی ویژه معلولان در این پلازا افتتاح شده و تلاش مدیریت شهری این است تا قبل از پایان سال بازارچه خیریه‌ای در این پلازا که توسط زنان سرپرست خانوار اداره می‌شود، در مدار خدمات‌رسانی قرار بگیرد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در ادامه از مرکز کارافرینی کوثر در منطقه ۱۰ تهران بازدید کرد و گفت: مراکز کوثر در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی و در زمینه کارآفرینی فعالیت خوبی در تهران دارند؛ در همین زمینه  بانوان سرپرست خانوار در این مراکز فعال هستند که تعداد آنها به ۱۷ نفر می‌رسد.

در ادامه اخ صنایع شهردار منطقه ۱۰ تهران گفت: تا پایان سال ۲ مرکز کوثر دیگر به مجموعه مراکز کارآفرینی کوثر در منطقه ۱۰ تهران افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد: امیدواریم با همکاری کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران یک مجموعه شهردخت نیز تا سال آینده در منطقه به بهره‌برداری برسد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در ادامه رویداد چهارشنبه های فرهنگی از نرم‌افزار جامع تلفنی اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۰ رونمایی و سپس ضمن بازدید از خانه موزه شهیدان اقبالی، بر لزوم رسیدگی ویژه به خانه موزه شهدا تاکید کرد.

نادعلی در ادامه از مجموعه فرهنگی و رسانه‌ای بصیرت بازدید به عمل آورد و سپس با معاونان منطقه ۱۰ شهرداری تهران دیدار و گفتگو کرد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران همچنین با خانواده شهید حمزه ای دیدار و گفتگو کرد و سپس جهت دیدار مردمی با اهالی منطقه ۱۰ تهران در مسجد الهادی حضور یافت.

انتهای پیام/