اعمال جرایم بازدارنده برای ساختمان‌های بدون پارکینگ
اعمال جرایم بازدارنده برای ساختمان‌های بدون پارکینگ
شهردار شهرکرد گفت: برای مالکانی در ساخت و سازها پارکینگ مورد نیاز را پیش‌بینی نکنند جرایم بازدارنده اعمال می‌شود.

محمدحسین واحدیان با اشاره به حل مشکل ترافیک در شهرکرد اظهارداشت: مسئولان به ویژه مسئولان حوزه درمان و بیمارستان‌ها و بانک‌ها برای تأمین پارکینگ مورد نیاز باید تدابیر لازم را اتخاذ کنند.

وی احداث پارکینگ طبقاتی را یکی از راه‌های رفع مشکلات ترافیکی عنوان کرد و افزود: شهرداری زمین‌هایی را برای احداث پارکینگ طبقاتی بیمارستان کاشانی معرفی کرده است تا مشکل ترافیک در بلوارهای شریعتی، میدان بسیج و بلوار پرستار برطرف و در اولین فرصت جلسه با معاونت عمرانی استانداری در این خصوص برگزار می‌شود.

شهردار شهرکرد بیان کرد: برای ساخت و سازها در شهرکرد نیز جریمه عدم پیش‌بینی پارکینگ پایین بود و هر شخص به راحتی می‌توانست آن را پرداخت کند بنابراین دیگر رغبتی برای احداث پارکینگ وجود نداشت.

واحدیان خاطرنشان کرد: در حال حاضر جریمه عدم احداث پارکینگ افزایش یافته است بنابراین مالکان باید در زمان احداث ساختمان‌ حتما پارکینگ مورد نیاز را پیش‌بینی کنند.

واحدیان افزود: امسال جریمه‌ها را تا آنجایی که مردم نیاز به کمک داشتند، بخشیدیم اما برای افرادی که به فکر سوء‌استفاده بودند جرایم بازدارنده درنظر گرفته شد تا کمتر کسی به فکر احداث ساختمانی بدون پارکینگ باشد.

وی در ادامه بیان کرد: جریمه عدم احداث پارکینگ تا حد زیادی مشکل ترافیک را برطرف کرده است.

  • نویسنده : آرمانشهر چهارمحال و بختیاری/سما عسگری