اعطای تسهیلات ۱۷۰ میلیون تومانی به ۲۰۰ نفر از تاکسیرانان تبریزی
اعطای تسهیلات ۱۷۰ میلیون تومانی به ۲۰۰ نفر از تاکسیرانان تبریزی

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری از اعطای وام کم بهره ۱۷۰ میلیون تومانی به ۲۰۰ نفر از تاکسیرانان تبریزی از ابتدای مهرماه تا امروز خبر داد. به گزارش شهریار، عبدالرحیم قاصدی با اعلام این خبر اظهار کرد: در ادامه طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهرداری تبریز، در مهرماه سال جاری، فرآیند […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری از اعطای وام کم بهره ۱۷۰ میلیون تومانی به ۲۰۰ نفر از تاکسیرانان تبریزی از ابتدای مهرماه تا امروز خبر داد.

به گزارش شهریار، عبدالرحیم قاصدی با اعلام این خبر اظهار کرد: در ادامه طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهرداری تبریز، در مهرماه سال جاری، فرآیند بانکی جهت واریز تسهیلات طبق پیش فاکتورهای صادره برای ۴۲۰  نفر از متقاضیان در حال انجام است.

قاصدی افزود: طی شش ماه نخست سال جاری ۹۰۰ درخواست نوسازی جدید صورت گرفته که نشان از استقبال مالکان خودروهای تاکسی فرسوده دارد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: با توجه به آغاز طرح نوسازی تاکسی های فرسوده از دی ماه سال ۱۴۰۱، در ۹ ماه گذشته تعداد ۱۱۰۰ دستگاه تاکسی جدید تحویل مالکان داده شده است.

وی افزود: با توجه به فعال بودن سامانه ثبت نام طرح نوسازی، مالکان خودروهای تاکسی مدل ۹۱ و پایین‌تر از آن می‌توانند با مراجعه به واحد نوسازی سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز اقدام به ثبت‌نام کنند.