اعتکاف ۲ هزار و ۵۰۰ دانش آموز در ۷۹ مسجد و مدرسه منطقه ۱۵
اعتکاف ۲ هزار و ۵۰۰ دانش آموز در ۷۹ مسجد و مدرسه منطقه ۱۵

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی منطقه ۱۵، مهدی مالمیر سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه گفت: مراسم اعتکاف دانش آموزی در ۲۵ مسجد و ۵۴مدرسه طرح شهید و با حضور پرشور نوجوانان و جوانان باب الرضای تهران برگزار شد. وی ضمن ابراز خرسندی از […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی منطقه ۱۵، مهدی مالمیر سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه گفت: مراسم اعتکاف دانش آموزی در ۲۵ مسجد و ۵۴مدرسه طرح شهید و با حضور پرشور نوجوانان و جوانان باب الرضای تهران برگزار شد.

وی ضمن ابراز خرسندی از حضور گسترده و بی نظیر دانش آموزان در اعتکاف دانش آموزی افزود: اعتکاف دانش آموزی موجب تعالی روح و ارتقاء جایگاه معنوی دانش آموزان می شود و دانش آموزان در آیین اعتکاف در محیطی معنوی یک اردوی جذاب تربیتی را تجربه می کنند.

سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه۱۵ در ادامه اضافه کرد: همچنین به همت اداره فرهنگی این منطقه با مشارکت کانون فرهنگی شمیم یاس ویژه برنامه‌ای با عنوان اعتکافی متفاوت در خانه شهیدان آقاجانلو ویژه دختران دهه هشتادی باب الرضای تهران برگزار شد. 

مالمیر به توضیح ویژه برنامه اعتکاف دختران دهه هشتادی در خانه شهید منطقه پرداخت و گفت: علاوه بر انجام اعمال مرسوم در اعتکاف، برپایی نماز جماعت، اعمال ام‌داوود، مناجات و ادعیه، آموزش‌هایی همچون کیک‌پزی و شیرینی‌پزی، عروسک بافی، ساخت پادکست و کلیپ‌های شهدایی، حفظ آیات و مفاهیم سوره نباء، مسابقه و جشن تولدی برای شهدا و آموزش خیاطی ارائه شد. 

وی در پایان به مساجد طرح شهید آرمان علی‌وردی اشاره کرد و گفت: مرحله دوم این طرح با محوریت پیوند میان مدارس و مساجد و جذب دانش آموزان و نسل جوان به ویژه نسل دهه هشتادی با برگزاری جلسات متعدد با همکاری مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری در حال اجراست که در قالب این طرح بیش از  ۲۵‌ باب مسجد و ۵۴‌ مدرسه میزبان معتکفان بود.

انتهای پیام/