احیای مجموعه ورزشی پشت لاله پارک توسط شهرداری منطقه ۵/ فضاهای ورزش های همگانی توسعه می یابد
احیای مجموعه ورزشی پشت لاله پارک توسط شهرداری منطقه ۵/ فضاهای ورزش های همگانی توسعه می یابد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، معاون فنی و عمرانی شهردار کلانشهر تبریز از احیای مجموعه ورزشی پشت لاله پارک توسط شهرداری منطقه ۵ خبر داد و گفت: فضاهای ورزش های همگانی توسعه می یابد. به گزارش شهریار، سامان احمدزاده در جریان بازدید از امکانات ورزشی پشت لاله پارک، افزود: این مجموعه ورزشی به مساحت […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

معاون فنی و عمرانی شهردار کلانشهر تبریز از احیای مجموعه ورزشی پشت لاله پارک توسط شهرداری منطقه ۵ خبر داد و گفت: فضاهای ورزش های همگانی توسعه می یابد.

به گزارش شهریار، سامان احمدزاده در جریان بازدید از امکانات ورزشی پشت لاله پارک، افزود: این مجموعه ورزشی به مساحت حدود ۵ هزار متر مربع در محوطه پشت لاله پارک و در جوار مسیر دوکمال بازسازی و احیا می شود.
 
وی تاکید کرد: بر اساس دستور شهردار محترم کلانشهر تبریز، امکانات و زیرساخت‌های رها شده در سطح شهر به سرعت بازسازی و در اختیار توسعه ورزش‌های همگانی قرار می گیرند.
 
احمدزاده با اشاره به طرح ارائه شده از سوی سازمان ورزش شهرداری، پس از احیای زیرساخت های موجود و افزودن امکانات دیگر، نخستین پارک ورزشی تبریز در این مجموعه ایجاد می شوند.

معاون فنی و عمرانی شهردار کلانشهر تبریز ادامه داد: قرار است در این مجموعه با امکاناتی مانند، پیست تارتان، زمین های تنیس، گلف، بسکتبال، والیبال، فضای اختصاسی ورزش کودکان و محوطه ورزش همگانی برای استفاده عموم احیا شود.