اجرای اقدامات عمرانی با نگاه عدالت محور در سطح محلات منطقه ۷ کرج
اجرای اقدامات عمرانی با نگاه عدالت محور در سطح محلات منطقه ۷ کرج

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، آرش یگانی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با اشاره به اقدامات اخیر در خصوص مناسب‌سازی شهرک‌ها، محلات و معابر منطقه اظهار کرد: توسعه و بازسازی محلات با هدف مناسب‌سازی معابر و کوچه‌ها درحال انجام است. یگانی عنوان کرد: در این راستا اجرای نهضت آسفالت و تبدیل انهار […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

آرش یگانی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با اشاره به اقدامات اخیر در خصوص مناسب‌سازی شهرک‌ها، محلات و معابر منطقه اظهار کرد: توسعه و بازسازی محلات با هدف مناسب‌سازی معابر و کوچه‌ها درحال انجام است.

یگانی عنوان کرد: در این راستا اجرای نهضت آسفالت و تبدیل انهار به کانیو در خیابان‌های شناسایی شده به منظور رفع آبگرفتگی معابردر زمان بارندگی صورت گرفته است.

وی در ادامه از احداث پارک ارغوان در شهرک کوثر و در دستور کار قرار گرفتن پارکی در شهرک هلی کوپترسازی و همچنین پایان گرفتن عملیات انجام شده در بلوار موذن حدفاصل بلوار کمالی دهقان به سمت شهرک جهازی‌ها به منظور جلوگیری از سیلاب و هدایت آب‌های سطحی در فصل بارش‌ها خبرداد و افزود: باتلاش عوامل اجرایی واحد عمران منطقه، امسال و در فصل بارش‌ها تجمع آب در بلوار موذن تا حدود زیادی مهار شده است و دسترسی شهروندان عزیزدر آن ایام با سهولت انجام خواهد گرفت.

 یگانی با اشاره به کارگذاری ۲۵۰متر لوله ۸۰۰ کاروگیت فاضلابی در محدوده ذکر شده گفت: عملیات لوله گذاری دیگری در ابتدای ورودی بلوار انرژی اتمی به جهت سرریز آب‌های سطحی محله محمود اباد به طول ۸۰ متر در دستور کار قرار گرفته است که بزودی انجام خواهد شد.

این مسئول جدول‌گذاری معابر سطح منطقه و بازگشایی معابر جدید به‌منظور تسهیل در رفت و آمد شهروندان، لکه‌گیری خیابان‌هاو معابر پرتردد خصوصا محلات کم برخوردار، جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز و جلوگیری از سد معبر و … را از اقدامات صورت گرفته در سطح منطقه عنوان کرد.

یگانی در پایان گفت: با توجه به نیاز شهروندان به مسائل و موضوعات مختلف خدماتی که بی‌شک باعث افزایش وسعت و پیچیدگی بیشتر این خدمات شده است و از سوی دیگر پررنگ بودن سهم شهرداری‌ها نسبت به دیگر سازمانها و ادارات در راستای ایجاد رفاه و رضایت شهروندی، ملزم به ارائه خدماتی هستیم که پاسخگوی تقاضاها و خواسته‌های این عزیزان باشد.

منتشر شده در تاریخ ۱۹ شهرویر ماه ۱۴۰۲