اتمام عملیات عمرانی خیابان شهید دستغیب
اتمام عملیات عمرانی خیابان شهید دستغیب

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه گفت: با هدف رفع مشکلات زیست محیطی از قبیل آب ماندگی، بوی نامطبوع و جانوران موذی عملیات عمرانی خیابان شهید دستغیب غربی به اتمام رسید. وی افزود: پس از جمع آوری کانال آب‌های سطحی، هدایت […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه گفت: با هدف رفع مشکلات زیست محیطی از قبیل آب ماندگی، بوی نامطبوع و جانوران موذی عملیات عمرانی خیابان شهید دستغیب غربی به اتمام رسید.

وی افزود: پس از جمع آوری کانال آب‌های سطحی، هدایت روان آب ها از رو سطحی به زیر سطحی از طریق لوله های کاروگیت به قطر ۸۰۰ میلی‌متر انجام شد و نسبت به تغییر مقطع نهر به جدول کانیو جانبی و مناسب سازی معبر مذکور اقدام شد.

شهردار منطقه۹ عنوان کرد: طول اجرای تغییر مقطع خیابان شهید دستغیب غربی ۵۰۰متر است که پیاده‌روسازی با استفاده از کف پوش بتنی  به مساحت ۲۳۰۰مترمربع در این معبر اجرا شده است.

مرتضوی یادآور شد: پس از اتمام عملیات جدول گذاری و پیاده روسازی، اجرای عملیات تراش و روکش مکانیزه آسفالت در این معبر با ۷۰۰تن آسفالت انجام و عملیات عمرانی به پایان رسید.

انتهای پیام/