آغاز فاز اجرایی تفرجگاه خرگوش دره در شمال تهران
آغاز فاز اجرایی تفرجگاه خرگوش دره در شمال تهران

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید مهدی صباغ شهردار این منطقه گفت: توسعه تفرجگاه‌های شمال تهران پروژه فرامطقه‌ای است و خرگوش دره به عنوان یکی از این ظرفیت‌ها، شناسایی و عملیات آماده‌سازی آن طی چند فاز اجرا می‌شود. وی افزود: در فاز اول […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید مهدی صباغ شهردار این منطقه گفت: توسعه تفرجگاه‌های شمال تهران پروژه فرامطقه‌ای است و خرگوش دره به عنوان یکی از این ظرفیت‌ها، شناسایی و عملیات آماده‌سازی آن طی چند فاز اجرا می‌شود.

وی افزود: در فاز اول این طرح ۲۰۰ متر طول پیاده راه سازی به مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع، پایدارسازی جداره‌ها و احداث ۲۰۰ متر طول دیوار حائل سنگی به ارتفاع متوسط ۳ متر به حجم یک هزار متر مکعب وارد عملیات اجرایی شده است.

شهردار منطقه یک تصریح کرد: این پروژه در بلوار اوشان، ابتدای خیابان شفیعی، ضلع غربی کانال خرگوش دره قرار دارد و با آماده‌سازی پیاده راه و احداث پلکان، این مسیر به بوستان بصیرت در شمال کانال متصل و فضایی مناسب برای گذران اوقات فراغت شهروندان مهیا خواهد شد.

همچنین؛ منطقه یک دارای بیش از  ۱۱ رود دره از جمله  ولنجک، درکه، گلابدره، دربند، جمشیدیه، دارآباد، سوهانک، مقصود بیک، خرگوش دره و… است که عملیات پایدارسازی و… در آنها اجرا شده است.

انتهای پیام/