آرامستان بهشت سکینه(س) آماده حضور زائران اهل قبور است
آرامستان بهشت سکینه(س) آماده حضور زائران اهل قبور است

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ محمد محمودی‌نژاد در حاشیه آخرین جلسه شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی آخرین پنج‌شنبه و جمعه سال ۱۴۰۲، اظهار کرد: لزوم احترام به ارباب رجوع، حفظ نظم و آراستگی، استفاده از لباس‌های متحدالشکل نیروهای اجرایی جهت شناسایی از سوی شهروندان، رعایت شئونات اسلامی و پرهیز […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ محمد محمودی‌نژاد در حاشیه آخرین جلسه شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی آخرین پنج‌شنبه و جمعه سال ۱۴۰۲، اظهار کرد: لزوم احترام به ارباب رجوع، حفظ نظم و آراستگی، استفاده از لباس‌های متحدالشکل نیروهای اجرایی جهت شناسایی از سوی شهروندان، رعایت شئونات اسلامی و پرهیز از روزه خواری در ملاء عام، حفظ امنیت، نظم و انضباط حاکم در آرامستان، از مباحث مهمی است که توسط بیش از ۱۵۰ نیروی حراست، نگهبانان و کارکنان سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج اجرا خواهد شد.

وی افزود: رنگ‌آمیزی جداول و معابر و میادین آرامستان، پاکسازی قطعات از نخاله‌ها و ضایعات، احداث پارکینگ موقت در نقاط مختلف جهت ساماندهی خودروها، لکه‌گیری آسفالت معابر داخل و خارج آرامستان، تعمیر و سرویس لوازم بازی پارک‌های موجود در آرامستان و نظافت سرویس‌های بهداشتی از جمله اقدامات سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج بوده که هم اکنون در حال انجام است و مراحل پایانی خود را طی می‌کند.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج بیان داشت: با کاشت بیش از هزار اصله درخت و درختچه و ۱۵ هزار گل فصلی شامل شب‌بو، همیشه بهار، بنفشه و… در تلاش است تا چهره آرامستان بهشت سکینه(س) بهاری شود.

محمودی‌نژاد اضافه کرد که روند گل‌کاری و واکاری در نقاط مختلف آرامستان تا روزهای آخر سال همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به آبگیری استخرهای ذخیره آب سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج که با احداث یک استخر جدید طی ماه‌های گذشته در بهشت سکینه(س)، از مرز ۸۵ هزار مترمکعب گذشته است، گفت: با ذخیره‌سازی آب‌های حاصل از بارش برف و باران دیگر در تابستان مشکل کمبود آب جهت آبیاری درختان و عرصه‌های سبز تا حد زیادی رفع خواهد شد.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج عنوان کرد: در حوزه روابط عمومی و تبلیغات نیز تمامی بنرهای اطلاع‌رسانی مسیرها، مدیریت معابر، قطعات، ورود ممنوع، پارکینگ و… و. تا روز سه شنبه هفته جاری نصب خواهد شد.

محمودی‌نژاد گفت: رادیو بهشت که پای ثابت هر ساله پنجشنبه و جمعه آخر است نیز با حضور مجریان و گویندگان از روز چهارشنبه هفته جاری در جایگاه تعیین شده مستقر و راه‌اندازی می‌شود.

آرامستان بهشت سکینه(س) آماده حضور زائران اهل قبور است

آرامستان بهشت سکینه(س) آماده حضور زائران اهل قبور است

منتشر شده در تاریخ ۲۱ اسفندماه ۱۴۰۲