به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، مسعود نصرتی با تاکید بر اجرای بهتر و بیشتر نگهداشت شهر در محلات ۱۲گانه منطقه خاطرنشان کرد: براساس اطلاعات ثبت شده درسامانه ۱۳۷ پلاس به عنوان مرجع ورودی شهروندان و شهرداری، تعداد هزاران مورد درخواست و نیاز شهروندان […]
به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، مسعود نصرتی با تاکید بر اجرای بهتر و بیشتر نگهداشت شهر در محلات ۱۲گانه منطقه خاطرنشان کرد: براساس اطلاعات ثبت شده درسامانه ۱۳۷ پلاس به عنوان مرجع ورودی شهروندان و شهرداری، تعداد هزاران مورد درخواست و نیاز شهروندان احصا شده که تعداد قابل توجهی از آن مربوط به حوزه خدمات شهری است و این نتایج نشان میدهد که مطالبه اصلی مردم و خدمات رسانی شهرداران نواحی در بحث خدمات شهری است.
وی تاکید کرد: با توجه به نگاه ویژه مدیریت شهری به گروههای مرجع و با استفاده و بکارگیری ظرفیتها و مشارکت حوزههای تخصصی و همچنین بررسی وضعیت موجود از سامانههای ۱۳۷ پلاس پایان هر هفته مورد ارزیابی قرار میگیرند.
همچنین علیرضا علی بخشی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲۲ در نشست تخصصی با حضور و همراهی گلبخش ناظر عالی سازمان پسماند، شهرداران نواحی و مدیران شهری منطقه “خدمت” و ” نگهداشت شهر” را دو مأموریت اصلی و مهم در مدیریت شهری برشمرد و گفت: طرح تحول نگهداشت شهر با هدف ایجاد تحولی نوین طبق دستورالعمل های ابلاغی سازمان پسمانددر محلات ۱۲ گانه اجرا میشود.
وی افزود: مهمترین اهداف اجرای این طرح آراستگی شهر، افزایش رضایتمندی شهروندان، ارتقای سطح خدمات به شهروندان با استفاده بهینه از امکانات است.
علی بخشی در ادامه این نشست با تاکید براینکه ارتقاء سطح زندگی شهروندان وکسب رضایت آنها با هماهنگی و هم افزایی خدمتگذاران شهرداری از جمله اهداف اجرای این طرح است، گفت: در همین راستا میبایست برنامهها براساس نیازسنجی و استفاده بهینه از امکانات موجود برنامه ریزی و اجرا شود.
انتهای پیام//