به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۳، فرزاد فرهادیان معاون فنی و عمران در خصوص اجرای عملیات تراش و روکش آسفالت بزرگراه کردستان اظهار داشت: عملیات درزگیری به منظور افزایش طول عمر مفید آسفالت موجود، کنترل رشد خرابی های آسفالتی در معابر، افزایش دوام روسازی و […]
به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۳، فرزاد فرهادیان معاون فنی و عمران در خصوص اجرای عملیات تراش و روکش آسفالت بزرگراه کردستان اظهار داشت: عملیات درزگیری به منظور افزایش طول عمر مفید آسفالت موجود، کنترل رشد خرابی های آسفالتی در معابر، افزایش دوام روسازی و جلوگیری از گسترش ترک خوردگی رویه آسفالت انجام می شود که در نهایت بر هزینه های اجرای عملیات نگهداشت معابر مدیریت مناسبی انجام خواهد گرفت.
فرهادیان ابراز داشت: مراحل درزگیری معابر شامل کاترزنی ترک های طولی و عرضی آسفالت توسط دستگاه کاتر، رطوبت زدایی ترک، پاکسازی ترک ها با دمیدن هوای فشرده و پر کردن محل ترک با قیر اصلاح شده پلیمری می باشد و این عملیات، اولین گام در امر نگهداری معابر آسفالتی بوده که با پایین ترین قیمت تمام شده در سطح منطقه به مرحله اجرا در می آید.
معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۳ خاطرنشان کرد: همزمان با اجرای عملیات درزگیری معابر، تراش و روکش آسفالت به طول ۴ کیلومتر در دو باند بزرگراه کردستان نیز توامان انجام می پذیرد.
فرهادیان بیان کرد: از ابتدای مهرماه تراش و روکش آسفالت معابر اصلی در خیابان های جهانی نیا بطول ۶۱۰ متر و اختیاریه جنوبی بطول ۷۲۰ متر به اتمام رسیده و معابر ولیعصر(عج)، ظفر و حیدری در دستور کار قرار دارد.
همچنین عملیات درزگیری آسفالت بزرگراه کردستان از ابتدای مهرماه آغاز شده و در هفته سوم مهرماه پس از اجرای ۳۰، ۰۰۰ متر درزگیری، عملیات مذکور در بزرگراه حقانی آغاز شده است.
انتهای پیام/