چهارمین قرار خدمت از دور سوم قرارهای خدمت شهرداری در منطقه ۳ برگزار می‌شود
چهارمین قرار خدمت از دور سوم قرارهای خدمت شهرداری در منطقه ۳ برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، معاون هماهنگی امور مناطق شهردار تبریز از برگزاری چهارمین قرار خدمت از دور سوم قرارهای خدمت شهرداری در منطقه ۳ خبر داد. به گزارش شهریار، مهدی یوسفی در این جلسه با اشاره به برگزاری چهارمین قرار خدمت از دور سوم قرارهای خدمت شهرداری تبریز در منطقه ۳ افزود: پیگیری […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

معاون هماهنگی امور مناطق شهردار تبریز از برگزاری چهارمین قرار خدمت از دور سوم قرارهای خدمت شهرداری در منطقه ۳ خبر داد.

به گزارش شهریار، مهدی یوسفی در این جلسه با اشاره به برگزاری چهارمین قرار خدمت از دور سوم قرارهای خدمت شهرداری تبریز در منطقه ۳ افزود: پیگیری مشکلات مربوط به حوزه منطقه از دید رسانه‌ها و همچنین بررسی بودجه سال ۱۴۰۲ منطقه و بررسی اقدامات صورت گرفته در راستای تحقق مصوبات قبلی از جمله برنامه‌های قرار خدمت از دور سوم قرارهای خدمت در شهرداری منطقه خواهد بود.

شهردار منطقه ۳ نیز در این جلسه اظهار کرد: قرار خدمت یک فرصت ایده‌آل جهت بررسی و حل مشکلات منطقه بوده و حضور مدیران ارشد شهرداری و سایر ارگان‌ها و ادارات موجب هماهنگی بیشتر و تسریع روند پرونده‌های ارجاعی می‌شود.

اکبر پورخردمند با اشاره به اینکه، اصلی‌ترین دغدغه ما نتیجه گیری مطلوب از دور سوم قرار خدمت شهرداری تبریز که در منطقه برگزار می شود است، افزود: دور سوم قرار خدمت با حضور نمایندگان رسانه‌ها برگزار می‌شود که حضور خبرنگاران یک فرصت مناسب برای ارزیابی عملکرد منطقه است.

چهارمین قرار خدمت از دور سوم قرارهای خدمت شهرداری تبریز پنج شنبه ۴ اسفند در شهرداری منطقه ۳ برگزار می‌شود.