پیش بینی ۵۰۰ میلیارد تومان بودجه برای سال ۱۴۰۲ در حوزه منطقه ۶
پیش بینی ۵۰۰ میلیارد تومان بودجه برای سال ۱۴۰۲ در حوزه منطقه ۶

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۶ تبریز از پیش بینی ۵۰۰ میلیارد تومان بودجه برای سال ۱۴۰۲ در حوزه این منطقه خبر داد و گفت: بودجه عمرانی سال آینده نیز ۳۱۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون است. به گزارش شهریار، احمد انیسه ظهر امروز در سومین قرار خدمت از سومین دور قرارهای خدمت […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۶ تبریز از پیش بینی ۵۰۰ میلیارد تومان بودجه برای سال ۱۴۰۲ در حوزه این منطقه خبر داد و گفت: بودجه عمرانی سال آینده نیز ۳۱۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون است.

به گزارش شهریار، احمد انیسه ظهر امروز در سومین قرار خدمت از سومین دور قرارهای خدمت شهرداری تبریز که در حوزه منطقه ۶ برگزار شد، اظهار کرد: بودجه جاری سال آینده ۱۸۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون پیش‌بینی شده است.

انیسه با اشاره به محورهای مختلف برنامه ریزی شده برای سال آتی افزود: احداث پارک محله‌ای به متراز ۶۷۰ مترمربع  مخصوص بانوان در خیابان شهید برقی، احداث پارک محله‌ای به متراژ ۱۶۰۰ متر در خیابان شهید رجایی و احداث و توسعه فضای سبز با ۲۰ میلیارد تومان جهت تهیه درخت و درختچه، توسعه گلخانه، طرح استقبال از بهار از جمله برنامه های منطقه در خصوص فضای سبز است.

وی ادامه داد: دو بودجه ۲۳ میلیارد تومانی سرجمع ۴۶ میلیارد برای خدمات محله‌ای همچون آسفالت و جدولگذاری در دو ناحیه  در نظر گرفته شده است.

به گفته شهردار منطقه ۶، تملک و احیای حمام تاریخی شنب غازان و قراملک با پنج میلیارد و ۲۰۰ میلیون و تملک و احداث بازارچه محلی در شهرک امام خمینی(ره) به متراژ ۱۷۰۰ متر و بازارچه دیگری به متراژ هزار متر در آناخاتون با ۶ میلیارد از دیگر اقدامات این منطقه خواهد بود.

انیسه یادآور شد: تکمیل سازه رسوب‌گیر، با ۶ میلیارد تومان، تکمیل کانال ایلی سو با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان، تداوم کانال رود به طول سه کیلومتر که ۱۳۰۰ متر آن انجام گرفته است و ۳۰۰ متر امسال انجام می‌گیرد، کانال خطیب، ساماندهی و مرمت و کانال های آبروی بایک میلیارد اعتبار از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای منطقه است.

وی از اجرای تقویم برنامه های فرهنگی منطقه ۶ با اعتبار ۱۹ میلیارد تومان خبر داد و افزود: اختصاص پنج میلیارد تومان برای حوزه ورزش، زیرساخت‌های مساجد با سه میلیارد تومان، احیای مجموعه فرهنگی ورزشی شهید بهشتی با ۱۰ میلیارد تومان و احداث مجموعه فرهنگی ورزشی جنب سبزه میدان با ۲۰ میلیارد تومان از دیگر این برنامه ها به شمار می رود.

شهردار منطقه ۶ تبریز همچنین از احداث ایستگاه آتش‌نشانی در بلوار خلبان در مساحتی بالغ بر ۱۵۰۹ متر و اعتبار هفت میلیارد تومان خبر داد.

ساماندهی الوار علیا و آناخاتون، با دو میلیارد تومان، مقاوم ساز پل آجی جای و پل روگذر قراملک راه آهن با ۱۲ میلیارد تومان، مسیرگشایی ۲۴ متری و ۳۵ متری صنعتگران با دو میلیارد تومان، اجرا و تکمیل پیاده‌راه در بافت شهری منطقه  و همچنین زیرسازی و اجرای آسفالت اساسی سطح منطقه با ۲۲ میلیارد تومان اعتبار از دیگر برنامه های سال آینده است.