پروژه خیابان طالقانی غربی به زودی به پایان می‌رسد
پروژه خیابان طالقانی غربی به زودی به پایان می‌رسد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، حسین دقیقیان با اشاره به آخرین وضعیت پروژه خیابان طالقانی غربی عنوان کرد: با تأکیدات شورای اسلامی شهر و شهردار کرج مبنی بر توجه ویژه به محله‌های کم برخوردار و درخواست‌های شهروندان عملیات عمرانی این خیابان از اوایل سال ۱۴۰۱ آغاز شده بود. […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، حسین دقیقیان با اشاره به آخرین وضعیت پروژه خیابان طالقانی غربی عنوان کرد: با تأکیدات شورای اسلامی شهر و شهردار کرج مبنی بر توجه ویژه به محله‌های کم برخوردار و درخواست‌های شهروندان عملیات عمرانی این خیابان از اوایل سال ۱۴۰۱ آغاز شده بود.

وی در ادامه گفت: در راستای هدایت آب‌های سطحی جدولگذاری این معبر به متراژ دو هزار و ۵۰۰ متر اجرا و به شبکه انتقال آب‌های سطحی در جاده قزلحصار متصل شده است.

دقیقیان خاطر نشان کرد: با هدف تأمین رفاه، آسایش و جلب رضایتمندی شهروندان عملیات خاک‌برداری و زیرسازی این خیابان برای توزیع هر چه بهتر آسفالت آماده شده است.

این مسئول تصریح کرد: به زودی با مساعد شدن شرایط جوی آسفالت‌ریزی این معبر انجام و این پروژه در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

دقیقیان در پایان با اشاره به این موضوع که تعداد محلات کم برخوردار در سطح منطقه زیاد و به تبع مشکلات شهری در تمامی زمینه‌ها وجود دارد، گفت؛ علیرغم کاستی‌های موجود همه مجموعه خدمات‌رسان مدیریت شهری تلاش مضاعفی را برای برطرف کردن آن‌ها و رسیدگی و پاسخگویی به مطالبات به حق شهروندان بکار می‌گیرد و امیدواریم اثر و نتیجه آنرا که رضایتمندی شهروندان است شاهد باشیم.

منتشر شده در تاریخ ۷ اسفند ماه ۱۴۰۱