پاسخ به مطالبات شهروندان در اولویت است
پاسخ به مطالبات شهروندان در اولویت است

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، حسین عطایی در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: با تأکید بر این موضوع که پاسخ به مطالب شهروندان جزء اولویت‌ها باشد، ادامه داد: رسیدگی به امور مردم در اسرع وقت جزء وظایف مهم شهرداری است. سرپرست منطقه ۵ شهرداری کرج در بازدید از شهرک […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

حسین عطایی در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: با تأکید بر این موضوع که پاسخ به مطالب شهروندان جزء اولویت‌ها باشد، ادامه داد: رسیدگی به امور مردم در اسرع وقت جزء وظایف مهم شهرداری است.

سرپرست منطقه ۵ شهرداری کرج در بازدید از شهرک موحدین به رصد و بررسی اولویت‌های عمرانی و خدماتی و بررسی مشکلات و مطالبات مردمی پرداخت و موارد مطرح شده را به مسئولین ذیربط ارجاع تا در اسرع وقت اقدامات لازم صورت گیرد.

عطائی مزیت‌های بازدیدهای دوره‌ای را رصد و با اشاره به پایش به شکل دقیق‌تر برای رفع مشکلات منطقه افزود: با برنامه‌ریزی‌های اصولی، وتوجه به مطالبات و تقاضاهای شهروندان می‌توان درپیشرفت و آبادانی و توسعه محل‌های سطح منطقه گام‌های مؤثری برداشت.

وی در ادامه تأکید کرد: با توجه به برگزاری ملاقات‌های مردمی و بررسی و بازخوانی مطالبات شهروندان با هدف تسریع در حل مشکلات، در موقعیت‌های مورد مطالبه شهروندان حضور پیدا کردیم تا هرچه سریع‌تر مشکلات و مطالبات شهروندان را مرتفع و خدمتی مناسب و متناسب با درخواست آن‌ها را ارائه نمائیم.

شایان ذکر است سرپرست منطقه ۵ کرج به همراه مسئولین منطقه با حضور در مساجد به عنوان پایگاه‌های اجتماعی ومحله‌های سطح منطقه ضمن توجه به مطالبات شهروندان با تکیه بر برنامه‌ریزی و بازدیدها به عنوان راه حلی مناسب برای پاسخگویی به تقاضاهای مردمی، در راستای تحقق سیاست‌های مدیریت شهری برای شناسایی مسائل و مشکلات و رفع آن‌ها انجام اقدامات اجرایی لازم، به صورت دوره‌ای در سطح منطقه تلاش می‌کند.

منتشر شده در تاریخ ۲ اسفند ماه ۱۴۰۱