ورودی شمالغرب تبریز تا پایان سال‌جاری ساماندهی شود
ورودی شمالغرب تبریز تا پایان سال‌جاری ساماندهی شود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار تبریز گفت: خدا را شاکریم که دیروز توفیق دیدار و حضور در محضر مقام معطم رهبری را پیدا کردیم و ایشان نکات مهمی درباره نقش و جایگاه تبریز و آذربایجان در توسعه کشور و منطقه تصریح کردند. به گزارش شهریار، یعقوب هوشیار در سومین قرار خدمت از سومین دور […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار تبریز گفت: خدا را شاکریم که دیروز توفیق دیدار و حضور در محضر مقام معطم رهبری را پیدا کردیم و ایشان نکات مهمی درباره نقش و جایگاه تبریز و آذربایجان در توسعه کشور و منطقه تصریح کردند.

به گزارش شهریار، یعقوب هوشیار در سومین قرار خدمت از سومین دور قرارهای خدمت شهرداری تبریز که در حوزه منطقه ۶ برگزار شد، اظهار کرد: مقام معظم رهبری راهبردهای مهمی برای مردم و مسئولان داشتند که یکی از آنها ایستادگی و استقامت در مقابل زیاده خواهی‌های دشمنان است.

وی ابراز کرد: امیدوارم با تاسی از بیانات گهربار رهبر معظم انقلاب در این مسیر استوار و پایدار قدم برداشته و شرمنده مردم نشویم.

شهردار تبریز در خصوص ساماندهی ورودی های شهر تبریز افزود: ساماندهی ورودی شهر یک موضوع حیاتی برای مناطق ۶ و ۷ است و وقتی شاهد بی نظمی در ورودی‌ شهر از سمت مرند هستیم، به رغم تمام زحمت های صورت گرفته، کم‌توجهی به این موضوع عملکرد مناطق را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.

هوشیار با بیان اینکه ساماندهی ورودی تبریز از سمت مرند باید تا پایان سال اجرایی شود، افزود: آلودگی بصری و زوائد نازیبای ورودی های شهر یکی از موضوعاتی است که با صرف هزینه اندکی توسط مناطق قابل حل است و بی‌شک این اقدام رضایت شهروندان و گردشگران را در پی دارد. از همین رو مناطق مکلف اند تا پایان سال‌جاری در خصوص آسفالت و تسهیل تردد در  ورودی شهر اقدام ویژه ای انجام دهند.