هوشیار : شهرداری آماده کمک به افزایش ساعت فعالیت بازار تاریخی تبریز
هوشیار : شهرداری آماده کمک به افزایش ساعت فعالیت بازار تاریخی تبریز

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار تبریز با تاکید بر برنامه‌ریزی مدیریت شهری بر حل معضل ترافیک هسته مرکزی شهر، گفت: سال آینده ترافیک پل قاری باید به صورت جدی مورد توجه مدیران منطقه قرار گیرد. به گزارش شهریار ، یعقوب هوشیار در پنجمین قرار خدمت از سومین دور قرارهای خدمت شهرداری تبریز در […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار تبریز با تاکید بر برنامه‌ریزی مدیریت شهری بر حل معضل ترافیک هسته مرکزی شهر، گفت: سال آینده ترافیک پل قاری باید به صورت جدی مورد توجه مدیران منطقه قرار گیرد.

به گزارش شهریار ، یعقوب هوشیار در پنجمین قرار خدمت از سومین دور قرارهای خدمت شهرداری تبریز در منطقه ۸ تبریز اظهار کرد: سیاست مدیریت شهری به سمت افزایش  مشارکت مردم در امور شهری است چرا که خیر و برکت نیز در خرد جمعی است.
وی با بیان اینکه رسانه‌ها رکن مهمی در احصای مشکلات شهری هستند، افزود: اجرای موفق طرح ابتکاری محلول پاشی مرهون فرهنگ سازی و حضور رسانه ها بود و با همراهی شهروندان فهیم و اصحاب رسانه امسال موفق شدیم از توزیع ۵۰ هزار تن نمک در سطح شهر جلوگیری کنیم.

وی در این خصوص خاطر نشان ساخت که برخی از شهرها خواستار بهره مندی از سیستم محلول پاشی هستند .
هوشیار در بحث ترافیک خطاب به مدیران منطقه ۸ تبریز تصریح کرد: در سال آینده ترافیک پل قاری باید به صورت جدی مورد توجه مدیران منطقه قرار گیرد.
شهردار هوشیار با اشاره به فرا رسیدن فصل گردشگری تبریز ابراز کرد: باید تمهیدات لازم برای افرایش ساعات کاری بازار تبریز اندیشیده شود تا این بازار تاریخی با تمام توان در خدمت شهروندان و گردشگران باشد.

وی تصریح کرد: شهرداری آماده انجام هرنوع کمک در راستای افزایش ساعت کاری و فعالیت بازار تاریخی تبریز است .