میز خدمت در مسجد زینبیه مارالان برگزار شد
میز خدمت در مسجد زینبیه مارالان برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، توسط شهرداری منطقه ۳ تبریز برای حل مشکلات اهالی، میز خدمت با حضور شهردار و معاونان و مدیران منطقه، در مسجد زینبیه مارالان برگزار شد. به گزارش شهریار، شهردار منطقه به همراه معاونان و مدیران منطقه، با حضور در مسجد زینبیه مارالان بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

توسط شهرداری منطقه ۳ تبریز برای حل مشکلات اهالی، میز خدمت با حضور شهردار و معاونان و مدیران منطقه، در مسجد زینبیه مارالان برگزار شد.

به گزارش شهریار، شهردار منطقه به همراه معاونان و مدیران منطقه، با حضور در مسجد زینبیه مارالان بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء با نمازگزاران محله، در دیداری صمیمی مسائل و مشکلات و موارد شهروندان را شنیده و دستورات لازم جهت حل موارد مطروحه اهالی را به معاونان و مدیران زیر مجموعه صادر کرد.

اکبر پورخردمند بعد از نماز جماعت و ایراد سخنرانی، به همراه معاون مالی و اقتصادی، معاون محیط زیست و خدمات شهری، مدیر امور مالی و مدیر امور ارتباطات، با اهالی حاضر در مسجد دیدار کرد.

شهردار منطقه در این دیدار پس از شنیدن درخواست و مسائل و مشکلات تک تک شهروندان حاضر در مسجد، در خصوص حل مشکلات مسجد زینبیه قول همکاری و حل را داده و گفت: مساجد به عنوان یکی از کانون‌های مهم فرهنگی اجتماعی، باید از سوی دستگاه‌های خدمات‌رسان یاری و همراهی شود تا بتوانیم بخشی از مسائل اجتماعی را از این طریق در جامعه حل کنیم.

وی دستورات لازم در خصوص رفع و حل موارد مطرح شده را به معاونت‌ها و مدیریت‌های مربوطه منطقه صادر کرد.