لزوم ایجاد هم‌افزایی بین تمام دستگاه‌های کشور
لزوم ایجاد هم‌افزایی بین تمام دستگاه‌های کشور

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار ایمنا، پرویز سروری امروز _سه‌شنبه بیست‌وپنجم بهمن‌_ در یکصدوسی‌امین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران ضمن قدردانی از حضور باشکوه ملت ایران در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار کرد: امسال جشنواره فیلم فجر به ارزش‌های انقلاب برگشته است که امیدواریم این فعالیت ادامه داشته باشد. وی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرویز سروری امروز _سه‌شنبه بیست‌وپنجم بهمن‌_ در یکصدوسی‌امین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران ضمن قدردانی از حضور باشکوه ملت ایران در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار کرد: امسال جشنواره فیلم فجر به ارزش‌های انقلاب برگشته است که امیدواریم این فعالیت ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به روند برف‌روبی در پایتخت افزود: شهر تهران تنها یک کلان‌شهر نیست، بلکه یک کشور است، بنابراین باید بین تمام دستگاه‌ها هم‌افزایی وجود داشته باشد تا بتوانیم مشکلات را رفع کنیم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: میزان بارش برف روز یکشنبه هفته جاری ۱۸ سانتی‌متر بود اما با همکاری و یاری تمام ارگان‌ها این روز به خوبی سپری شد و این اتفاق بیانگر آن است که به مدیریت یکپارچه به شدت نیاز داریم.