لزوم اجرای هوشمندسازی تقاطع‌ها در همدان
لزوم اجرای هوشمندسازی تقاطع‌ها در همدان

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، مهدی حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به هوشمندسازی تقاطع‌ها در سطح شهر همدان اظهار کرد: به منظور اجرای سیستم هوشمندسازی تقاطع‌ها، ۱۵ میلیارد تومان اعتبار در بودجه سال آینده شهرداری پیش‌بینی شده است. وی با اشاره به پیش‌بینی اعتبار قابل توجهی به منظور تهیه دوربین‌های ثبت […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

مهدی حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به هوشمندسازی تقاطع‌ها در سطح شهر همدان اظهار کرد: به منظور اجرای سیستم هوشمندسازی تقاطع‌ها، ۱۵ میلیارد تومان اعتبار در بودجه سال آینده شهرداری پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به پیش‌بینی اعتبار قابل توجهی به منظور تهیه دوربین‌های ثبت تخلف و هوشمندسازی در بودجه سال آینده شهرداری افزود: تصمیم‌های لحظه‌ای برای مدیریت ترافیک با اجرای سیستم هوشمندسازی تقاطع‌ها محقق می‌شود.

رئیس کمیسیون فنی و عمران شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه تا حد امکان باید سیستم هوشمندسازی تقاطع‌ها پیش‌بینی و نقاط ضعف آن دیده شود، گفت: نگاه به این موضوع با توجه به افزایش هر روزه خودرو در شهر همدان، دارای اهمیت است.

وی افزود: تقسیم بار ترافیکی با معابر در سطح معابر موجود شهر توسط سیستم هوشمند امکان‌پذیر است و در حال حاضر از تمام ظرفیت‌ها به منظور کنترل ترافیک استفاده نمی‌شود.

حیدری با اشاره به اینکه فعالیت سیستم هوشمندسازی تقاطع‌ها بدون اغنای ذی‌نفعان در حوزه ترافیک موفق نخواهد بود، خاطرنشان کرد: شورا و شهرداری در این مورد یک طرف ماجرا هستند و در طرف دیگر معاونت عمرانی استانداری و پلیس راهور قرار دارد که باید ضرورت این کار را متوجه شوند و بر اجرای آن مصمم باشند.

وی گفت: با وضعیتی که ترافیک همدان دارد، یک روز تأخیر در اجرای سیستم هوشمندسازی هم جایز نیست و باید بسترهای لازم به این منظور آماده شود، چراکه موضوع ترافیک در صدر جهت‌گیری‌های شورای ششم همدان بوده است و برای بهبود شبکه ترافیکی شهر باید تلاش کنیم و به هیچ عنوان عقب‌نشینی نخواهیم کرد.