قدردانی رئیس شورای هیئات حسینی تبریز از شهردار منطقه ۲
قدردانی رئیس شورای هیئات حسینی تبریز از شهردار منطقه ۲

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، رئیس و اعضای شورای هیئات حسینی تبریز از شهردار منطقه ۲ قدردانی کردند. به گزارش شهریار، ابراهیم عظیمی رئیس شورای هیئات مذهبی تبریز و چند تن از اعضای این شورا، ضمن حضور در دفتر موسی علی پور از شهردار منطقه ۲ تشکر و قدردانی کردند. پیرو تلاش این منطقه […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

رئیس و اعضای شورای هیئات حسینی تبریز از شهردار منطقه ۲ قدردانی کردند.

به گزارش شهریار، ابراهیم عظیمی رئیس شورای هیئات مذهبی تبریز و چند تن از اعضای این شورا، ضمن حضور در دفتر موسی علی پور از شهردار منطقه ۲ تشکر و قدردانی کردند.

پیرو تلاش این منطقه برای برگزاری همایش تجلیل از پیرغلامان و خادمین حسینی اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) که هم زمان با شب میلاد اولین ستاره تابناک امامت و ولایت حضرت علی (ع) با حضور پرشور محبان آن حضرت در سالن اجتماعات الغدیر برگزار شد، عظیمی رئیس شورای هیئات حسینی تبریز با حضور در شهرداری منطقه ۲ از شهردار منطقه ۲ و مجموعه دست اندرکاران اجرای این همایش قدردانی کرد و خواستار تداوم اجرای چنین برنامه های مذهبی و ارزشی شد.

شهردار منطقه ۲ هم تکریم انسان های والایی که بدون تمنّا و بطور خالصانه در هیئات تلاش می کنند را افتخاری دانست که تجلیل از آنان نصیب شهرداری شده است.