علت موارد عدم اجرای قانون جذب ایثارگران، رای دیوان عدالت اداری است/ برای احقاق حق کارکنان‌مان وکیل گرفته‌ایم ‌
علت موارد عدم اجرای قانون جذب ایثارگران، رای دیوان عدالت اداری است/ برای احقاق حق کارکنان‌مان وکیل گرفته‌ایم ‌

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار شهر زاکانی در حاشیه سی و دومین رویداد امید و افتخار با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی پیرامون توسعه فضای سبز شهر تهران گفت: پیش از انقلاب پایتخت ۴ هزار و ۲۰۰ هکتار فضای سبز داشت و اکنون با گذشت ۴ دهه فضای سبز تهران […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار شهر زاکانی در حاشیه سی و دومین رویداد امید و افتخار با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی پیرامون توسعه فضای سبز شهر تهران گفت: پیش از انقلاب پایتخت ۴ هزار و ۲۰۰ هکتار فضای سبز داشت و اکنون با گذشت ۴ دهه فضای سبز تهران به ۶۱ هزار هکتار رسیده است. در همین رابطه بر اساس تلاش همکاران ما سال آینده ۲۰۰۰ هکتار به فضای سبز پیرامونی شهر تهران نیز افزوده خواهد شد. توسعه فضای سبز در کنار گسترش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی اقدامی ایجابی برای حل مشکل آلودگی هوای تهران است.

زاکانی در پاسخ به سوال خبرنگاری دیگر پیرامون اجرایی شدن قانون جذب ایثارگران در شهرداری تهران گفت: این قانون به جز در دو بخش پسماند و  خودرو سرویس اجرایی می شود. در این دو بخش نیز قانون به دلیل رای دیوان عدالت اداری اجرایی نمی شود. شهرداری تهران برای حل مشکل کارکنان خودرو سرویس و پسماند وکیل گرفته‌است و طبق آخرین اخبار گویا مساله  خودرو سرویس نیز حل شده است و انشاالله به زودی شاهد جذب و تبدیل وضعیت کارکنان در این مجموعه خواهیم بود.

انتهای پیام/