عدم صدور حکم شهردار یزد ارتباطی به پرونده سپنتا ندارد
عدم صدور حکم شهردار یزد ارتباطی به پرونده سپنتا ندارد
صدا و سیما در شبکه یک سیما در برنامه پایش فیلم سراسر کذبی را علیه بنده پخش کرد. در این برنامه با فردی در استان چهارمحال و بختیاری تماس برقرار کردند که این فرد ادعا کرده است بنده ایشان را در سر پل ذهاب به کار گرفتم و پولش را پرداخت نکرده ام و باعث شده ام ایشان متضررشوند که تمام این حرفها و این ادعا سراسر دروغ و کذب است و اصلا بنده این فرد را نمی شناسم.

آرمان شهر/غلامعلی سفید رئیس شورای اسلامی شهر یزد در گفتگوی اختصاصی با  خبرنگار_آرمان شهر درباره عدم صدور حکم شهردار یزد گفت: شهردار #شهر_یزد توسط شورا به اتفاق آرای یازده نفر انتخاب شده ولی هنوز حکم صادر نشده است،و این در حالی است که از این انتخاب دو ماه هم می گذرد

🔹و در پاسخ به پیگیری های شورای شهر می گویند: هنوز صلاحیت دکتر فرهمند احراز نشده است و دنبال احراز صلاحیت وی هستند که امیدوارم هر چه سریع تر این مشکل حل شود.

🔹سفید در خصوص پیگیری های صورت گرفته از ارگان ها و دستگاه های ذیربط گفت: از طریق وزارت کشور و معاونت عمرانی وزارت مطبوع و نیز توسط مسئولین استانی، نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی و هر جایی که امکان داشت صحبت کردیم ولی فعلا این تلاش ها نتیجه ای در بر نداشته است.

🔹وی در پاسخ به این سوال که آیا عدم تایید حکم شهردار شهر یزد به پرونده سپنتا نیکنام ارتباط دارد؟ اظهار کرد: تصور من این است که ارتباطی بین این دو موضوع وجود ندارد ولی خیلی بد است که این مسئله اینقدر طول کشیده است.

🔹رئیس شورای اسلامی شهر یزد در ادامه در خصوص حکم صادره برای پرونده جنجالی خود نیز ، افزود: حکم را کارشناسانه و عادلانه نمی بینم و به نظرم میاد این حکم با فکر صادر نشده است.

🔹وی ادامه داد: متاسفانه شخصی مغرضانه چند سالی است در یزد علیه مسئولین مختلف قلم میزند و نقدهای غیرمنصفانه دارد و نوشته هایش مشکلاتی را برای این شهر تاریخی ایجاد کرده است، انتقادهای غیرمنصفانه این شخص از امام جمعه سابق آیت الله صدوقی گرفته تا از رئیس جمهور، مرحوم آیت الله هاشمی ،فرزندان امام (ره)، استاندار و نماینده مجلس و دیگر مسولین نظام همه را به باد انتقاد توهین و افترا میگیرد که نمونه بارز آن شکایت علیه مهندس سپنتا نیکنام است که به مدت یک سال برای کشور مشکل درست کرد و البته الحمدلله به تدبیر مسئولین حل شد

🔹به گفته رییس شورای شهر یزد. این حرکات غیر منصفانه و مغرضانه برای کشور و شهر یزد هزینه ساز بوده و اختلاف انگیز است و جای بسی تامل و تاسف دارد.

🔹حال این فرد به جرم اینکه به ایشان گفتم افراطی علیه ما شکایت کرده است. حرف ما این است آدمی که سابقه دارد و برای شهر مشکلاتی به وجود آورده است که چند بار در شورای تامین استان و شهرستان مطرح شده است چرا باید بخاطر چنین فردی این حکم برای بنده صادر شود؟!

🔹سفید درباره حواشی و مشکلات پیش آمده بین او و سازمان صدا و سیما گفت: صدا و سیما در شبکه یک سیما در برنامه پایش فیلم سراسر کذبی را علیه بنده پخش کرد. در این برنامه با فردی در استان چهارمحال و بختیاری تماس برقرار کردند که این فرد ادعا کرده است بنده ایشان را در سر پل ذهاب به کار گرفتم و پولش را پرداخت نکرده ام و باعث شده ام ایشان متضررشوند که تمام این حرفها و این ادعا سراسر دروغ و کذب است و اصلا بنده این فرد را نمی شناسم.

🔹من هیچ وقت در سرپل ذهاب نبودم و هیچ جا با پیمانکار کار نکرده ام و این مسئله در زمانی اتفاق افتاد که به دنبال پرونده سپنتا نیکنام بودم و به نظر می آید تمام این اتفاقات به هم ربط دارند و بنده این برنامه صداو سیما و شکایت را یک مکر و توطئه میدانم و متاسفم که این اتفاقات در جامعه اسلامی رخ میدهد.

🔹من برای حمایت از جمهوری اسلامی و برای حمایت از دین خدا و برای این که به اسم دین این حرکات ناشایست انجام نشود،این حرفها را میزنم و هدفم جلب رضایت خداوند است و معتقدم که آنهایی این کار ها را انجام میدهند دین ندارند، و دیندار نیستند که این گونه دروغ پردازی می کنند.

🔹سوال من این است این دروغ پرداز کی هست و کی او را فرستاده تا این حرفا را بزند و صدا و سیما چطور عکس من و مشخصات موسسه مرا پیدا و پخش کرد ه است؟و چطور این امکان برای این فرد مهیا شده است که ایشان بیاید و در صداوسیما به طور مستقیم صحبت کند.

🔹سفید درباره روند رسیدگی به پرونده اش گفت: بنده شکایت کردم اما قرار منع تعقیب دادند بنده دنبال ریشه این جریانات هستم و باید ریشه این فساد خشکیده شود.
یک داستانی ساخته اند که از اول تا آخرش دروغ است باید معلوم شود سازنده داستان کی بوده است؟

♦️مصاحبه اختصاصی
#آرمانشهر

✅ @armanshahr_96

  • نویسنده : آرمانشهر
  • منبع خبر : آرمانشهر