طرح جامع ترافیکی ساری اجرا شود
طرح جامع ترافیکی ساری اجرا شود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار ایمنا، پرویز شعبانی امروز _پنجشنبه چهارم اسفند_ در نشست هم‌اندیشی مدیران شهری ساری و مسئولان راهور استان مازندران با بیان اینکه ترافیک در استان‌های شمالی به عنوان قطب گردشگری کشور محسوس‌تر است و باید به طور کارشناسی و مناسب مدیریت شود، اظهار کرد: نهاد شهری ساری […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرویز شعبانی امروز _پنجشنبه چهارم اسفند_ در نشست هم‌اندیشی مدیران شهری ساری و مسئولان راهور استان مازندران با بیان اینکه ترافیک در استان‌های شمالی به عنوان قطب گردشگری کشور محسوس‌تر است و باید به طور کارشناسی و مناسب مدیریت شود، اظهار کرد: نهاد شهری ساری دغدغه جدی برای کاهش مشکلات ترافیکی مرکز استان دارد و هدف ما این است که تصمیم‌های شورا در این راستا درست و مثمر ثمر باشد.

وی با تاکید بر ضرورت پیگیری، تدوین و اجرای طرح جامع ترافیکی ساری افزود: برای مدیریت ترافیک علاوه بر لزوم ارتقای فرهنگ ترافیک و اجرای طرح‌های مناسب، موضوع انطباق تولید خودرو با ساختار و ظرفیت‌های شهری نیز ضروری است که توجه دولت را می‌طلبد.

با جزئی‌نگری نمی‌توانمشکل ترافیک را برطرف کرد

سیدافشین راسخ، عضو شورای اسلامی شهر ساری نیز با تاکید بر اینکه رفع مشکلات ترافیکی نیاز به کار جهادی دارد، افزود: شهر ساری مشکلات ترافیکی زیادی دارد و با جزئی‌نگری نمی‌توان آن را برطرف کرد.

وی با بیان اینکه برنامه‌های ترافیکی باید در دو قالب کوتاه مدت و بلند مدت تدوین و به‌سرعت اجرا شود، خواستار تداوم جلسات هم اندیشی و تشکیل هفتگی آن برای اشراف بیشتر بر مباحث ترافیکی و پیگیری راهکارها شد.

علی عاشقان، دیگر عضو شورای اسلامی شهر ساری نیز با بیان اینکه شهر در بحث ترافیک به یک چارچوب درست نیاز دارد، از شهردار این شهر خواست به‌طور عاجل پیگیر اجرای طرح جامع ترافیکی شهر ساری باشد.

وی بر ضرورت تأمین تجهیزات ترافیکی به‌ویژه دوربین‌های نظارت تصویری و ثبت تخلفات رانندگی در نقاط مورد نیاز گفت: تصمیم‌ها و مصوبات شورا باید برای عموم مردم سودمند باشد.

سیدذوالفقار شریفی عضو شورای اسلامی شهر ساری با تاکید بر لزوم اجرای صحیح و کارشناسی طرح‌های ترافیکی گفت: اصلاحات هندسی که در سطح شهر انجام شده است، در بعضی موارد باعث تشدید ترافیک می‌شود و این امر نشان می‌دهد که اقدامات، کارشناسی نبود.